خان بابا وارد می شود// اعطای دکترای افتخاری از 47 دانشگاه معتبر

دوم ابتدایی در مدرسه ای تلمذ می کردم غیر انتفاعی. دبیری بود بسی سخت گیر که ترکه اش هیچ گاه پاک نشود از اذهان عموم. و همیشه مورد نوزاش چوبش بودم به دو دلیل: اول آنکه استقلالی بودم و آبی پوشیدنم کفرش را در می آورد و ثانی آنکه املای نیکی نداشتم و هرآنچه که امتحان می گرفت تک می آوردم . مرد نیکو صفتی بود لکن به ازای هر غلط چوبی نثارمان می کرد و فحش خواهر و مادری. سرمان نمی شد مادر قح... یعنی چه؟ می خندیدیم و کیفور بودیم که بیتمان مورد عنایتش واقع شده. حال گذر زمان مرا به یاد قیافه کریه اش انداخت. آن هنگام که دکتر کردان عزیز با افتخار مدرکش را رونمایی کرد تا باب جدیدی به عرصه علم فناوری گشوده شود. در این ماوقع چند گزینه مفروض است:

اول آنکه دکتر عزیز درس نخوانده

دوم آنکه دکتر در مدرسه غیر انتفاعی درس نخوانده

سوم آنکه در مدرسه غیر انتفاعی درس خوانده اما ترکه های دبیرش را خشکه حساب کرده است

و همین است که انتقادات وارده به سیستم آموزشی کشور به حقیقت می پیوندد. یحتمل از همان دوره دکتر به خشکه دادن عادت کرده است و زیر آبی رفتن زیر زبانش مزه کرده است.

و حال پس از گذشت سالیان متمادی باز هم در اقدامی انتحاری اقدام به زیر آبی رفتن نموده است و مدرک آکسفوردش را رونمایی نموده است. اما تذکرات زیر به دکتر کردان وارد است:

جناب دکتر . ملت ۷۰ میلیونی به همراه بسیح ۲۰ میلیونی و ارتش چند میلیونی و مدرک فروش های چند صد هزاری به اصلاح عوام«پپه» نیستند. همگی زبان بین المللی فرا گرفته اند و از دور دستی بر آتش دارند.

حال برای منور سازی افکار عمومی و تعلیمی هر چند کوتاه از زبان انگلیسی اصلاحات زیر خدمتتان ارسال می گردد . امید است با عنایت والای خود ما را از افاضات بی کران خویشتن در بیانیه های آتی بهره مند سازید:

- به دلیل تنگی وقت، اشتباهات املایی و تایپی در تصویر زیر به نمایش گذاشته شده است. برای اطلاع بیشتر به فرهنگ لغت آکسفورد رجوع نمایید:

 

- لوگوی درج شده در مدرک دکترای فوق الذکر اشتباه است. خواهشمند است برای ادامه خدمت در وزارتخانه متبوعه آن را اصلاح و ظرف 48 ساعت آینده به اداره کارگزینی مراجعه فرمایید.برای مشاهده لوگوی صحیح می توانید به این آدرس  و یا به اینجا مراجعه نمایید. 

 

- جای بسی سوال و البته سه علامت تعجب است !!! که با جستجویی اندک در حول اسامی امضا کنندگان مدرک دکترای دکتر کردان کاشف به عمل آمده است که هر سه متخصص عصب شناسی و روانشناسی هستند . در این شرایط تحقیقات وارد فاز جدیدی می شود و باید دید عصب شناسی چه ارتباطی با حقوق دارد؟برای اطمینان بیشتر از این مطلب لینک دو نفر از اساتید خدمتتان معرفی می گردد . اولی را در اینجا و دومی را در این آدرس ببینید.

 

- (با عرض پوزش از اساتید ارتباطات برای استفاده از این عبارت که :) ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که «ادماند رولز» یکی از امضا کنندگان مدرک دکترای جناب دکتر کردان وجود خارجی ندارد و تنها شخصی برای ایشان در سایت مرجع ویکیپدیا صفحه ای جعلی ساخته است. با این حال با وجود مواجهه با تعدد جرایم مراحل کارشنایی و قضایی صعب تر خواهد شد. برای حصول اطمینان می توانید در سایت دانشگاه آکسفورد جستجو نمایید. ما در جستجوهای اولیه هیچ مدرک مستدلی برای لینک دادن پیدا نکردیم ؛ لکن صفحه تقلبی ادماند رولز خدمتتان معرفی می گردد. البته تفحصات تعدادی از کارشناسان به شخصی با این نام و با رشته نورولوژی ختم شده است اما استعلام ها هنوز نتیجه ای در بر نداشته اند.

 

- این مدرک شماره سریال یا ثیت و تاریخ دقیق ندارد و هیچ مهری بر روی آن به چشم نمی خورد. به علاوه  به مشخصات کامل دربافت کننده مدرک اشاره نشده است که از مرجعی مخصوصا یک دانشکده حقوق است خیلی بعید به نظر می رسذو

 

- ایمیل دو نفر از امضا کنندگان این مدرک در پیوست خدمتتان معرفی می گردد تا در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید:alan.cowey@psy.ox.ac.uk و peter.bryant@psy.ox.ac.uk

 

-دانشگاه آکسفورد به هیچ وجه مدرک doctorate of law  اعطا نمی کند. تنها مدرک نزدیک به اظهارات دکتر کردان doctorate of civil law  است . اگر باور نمی فرمایید به این آدرس رجوع کنید.

- این مدرک آرم DEPARTMENT OF GRADUATE STUDIES را دارد. در حالی که دانشگاه آکسفورد مطابق این صفحه  دارای GRADUATE OFFICE است.مدیر این دفتر خانم STELLA GRIFFITHS است و ایمیل ایشان  Stella.Griffiths@admin.ox.ac.uk است.

 

 - در اینجا اسامی کسانی که در سال 2000 مدرک دکترای افتخاری در دانشگاه آکسفورد گرفته اند آورده شده است. شاید چشم های من ضعیف است و اسم دکتر کردان را ندیده ام.

 

-در پایان متن صحیح مدرک خدمتتان ارسال می گردد . خواهشمند است در دفعات بعدی توجه لازم را مبذول فرمایید تا ملتی سر کار نروند و ما هم این همه سرچ نکنیم. با تشکر

UNIVERSITY OF OXFORD

HONORY DOCTORATE OF LAW

According to the suggestion and attestation of professor Bryant a faculty member of
the oxford university of law, we , the undersigned university professors of the university
hearby say:

Mr Ali Kordan

Who has shown a great effort in preparing educational materials and his research
in the domain of comparative law, that has opened a new chapter, not only in our
university, but to our knowledge as well. This country has benefited from his
scientific privileges , and therefore he should be awarded an honory doctorate of law

 

با این وجود جناب دکتر کردان وزیر محترم کشور در صوتی که  فقط به اشکالاتی که در همین پست مطرح شده است  درست ومستدل پاسخ دهد شایسته مدرک نه درزمینه حقوق بلکه دکترای فوق افتخاری از 47 دانشگاه معتبر جهان است.

 در پایان از انتخاب ایشان کاملا خرسندیم و ابراز امیدواری می کنیم بتوانند همچون برهه های گذشته (با چشم پوشی از فساد اخلاقی و مالی در صدا و سیما) به این نظام خدمت کنند و انتخابات ریاست جمهوری را با همان صداقت اکملی که در ارایه مدرک از خود نشان دادند، برگزار نمایند.

 

                                                                                                 امضا محفوظ

                                                                                                    خان بابا

                                                                                      استاد طنز دانشگاه آکسفورد  

دورنگار سخن می گوید

تصمیم گرفته بودم ننویسم. می خواستم حذف کنم دورنگارم را. به چند نفر هم گفته بودم حذف شده است حتی. اما نمی شد رهایش کرد. دورنگار ها را ساخته اند برای سخن گفتن . پس دوباره از سر می گیرم با یاد خدا

بدانید و آگه باشید

۱۰۴۹۷

لطفا سوال نفرمایید

درد دل با رییس جمهور

در پاسخ به جبهه گیری یکی از دوستان :

جناب رییس جمهور دست شما درد نکند ها . اما به جان عزیزم دیگر نمی خواهیم پول نفت سر سفره مان بیاورید . ما یک خانواده ۴ نفری هستیم و از سفره ۳ متری استفاده می کنیم. با این وضع مجبور می شویم برویم باز سفره ۶ متری بخریم  در این صورت:

 اولا چطور سفره ۶ متری را با نان و ماست پر کنیم . نه خداییش ۲ تکه نان و ۴ پیاله ماست کجای سفره را می گیرد . تازه ! دستمال کشیدن سفره مصیبتی است برای خودش.

دوما خودتان که می دانید . سفره هم گران شده بالاخره. ما بچه های جنوب شهر هم که مسیرمان نمی خورد بیاییم محل شما سفره بخریم .

دکتر عزیز می شود تحول ایجاد نکنید در اقتصاد؟ به خدا تحول نمی خواهیم . ما که حرف شما را قبول داریم . شما که دروغ نمی گویید خدایی ناکرده به ملت ! «اقتصاد ما جزو ۳۰ اقتصاد برتر جهان است» پس تحول برای چه ؟ بگذارید زندگیمان را بکنیم جان عزیزتان.

دکتر جان . ببخشید انتقاد می کنم ها. اما چرا نمی گذارید ما فیلم سینمایی مان را ببینیم در تلفزیون

اولا وقتی شما نیم ساعت انیمیشن منوریل پخش می کنید خب معلوم است که صدا و سیمای عزیز هم مجبور است فیلم ها را با تاخیر پخش کند و نماز صبحمان قضا می شود.

در ثانی شما بدهی های شهرداری را صاف کنید ما را بس است . با همین اتوبوس های دو کابینه این ور و آن ور می رویم به خدا.

سوما هی می آیید تبلیغ منوریل می کنید . هی می آیید تبلیغ می کنید . هی تبلیغ می کنید. آخر سر هم تا می خواهیم فیلم ببینیم برقمان می رود . درست است این کار؟ نه ... انصافا ... درست است ؟نه ... درست است؟

رییس جمهور مردمی . یک خط اتوبوس ریالی مستقیم خراسان- نارمک بزنید لطفا ما بیاییم آنجا شیر و کره بگیریم . این طرف ها که قطحی آمده. من قند خونم یک هفته است که افتاده . صبح ها اگر کره نخورم می میرم.

اگر یک کاری هم برای خواهر و برادر ما جور کنید ممنون می شوم . هر دو مهندس مملکت هستند و بی کار .

 خدا شما را حفظ کند برای مردم ان شاالله

پ ن: امسال خیلی زودتر از همیشه شامه ام پاییز را حس کرد. به همین خاطر قالب وبلاگ را عوض کردم.

بعد نوشت: الآن ساعت هفت شب است که زنگ زدند و گفتند برای دو ساعت دیگر بلیت مشهد جور شده ... دعا می کنم همه تان را .

 

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا