خان بابا وارد می شود// اعطای دکترای افتخاری از 47 دانشگاه معتبر

دوم ابتدایی در مدرسه ای تلمذ می کردم غیر انتفاعی. دبیری بود بسی سخت گیر که ترکه اش هیچ گاه پاک نشود از اذهان عموم. و همیشه مورد نوزاش چوبش بودم به دو دلیل: اول آنکه استقلالی بودم و آبی پوشیدنم کفرش را در می آورد و ثانی آنکه املای نیکی نداشتم و هرآنچه که امتحان می گرفت تک می آوردم . مرد نیکو صفتی بود لکن به ازای هر غلط چوبی نثارمان می کرد و فحش خواهر و مادری. سرمان نمی شد مادر قح... یعنی چه؟ می خندیدیم و کیفور بودیم که بیتمان مورد عنایتش واقع شده. حال گذر زمان مرا به یاد قیافه کریه اش انداخت. آن هنگام که دکتر کردان عزیز با افتخار مدرکش را رونمایی کرد تا باب جدیدی به عرصه علم فناوری گشوده شود. در این ماوقع چند گزینه مفروض است:

اول آنکه دکتر عزیز درس نخوانده

دوم آنکه دکتر در مدرسه غیر انتفاعی درس نخوانده

سوم آنکه در مدرسه غیر انتفاعی درس خوانده اما ترکه های دبیرش را خشکه حساب کرده است

و همین است که انتقادات وارده به سیستم آموزشی کشور به حقیقت می پیوندد. یحتمل از همان دوره دکتر به خشکه دادن عادت کرده است و زیر آبی رفتن زیر زبانش مزه کرده است.

و حال پس از گذشت سالیان متمادی باز هم در اقدامی انتحاری اقدام به زیر آبی رفتن نموده است و مدرک آکسفوردش را رونمایی نموده است. اما تذکرات زیر به دکتر کردان وارد است:

جناب دکتر . ملت ۷۰ میلیونی به همراه بسیح ۲۰ میلیونی و ارتش چند میلیونی و مدرک فروش های چند صد هزاری به اصلاح عوام«پپه» نیستند. همگی زبان بین المللی فرا گرفته اند و از دور دستی بر آتش دارند.

حال برای منور سازی افکار عمومی و تعلیمی هر چند کوتاه از زبان انگلیسی اصلاحات زیر خدمتتان ارسال می گردد . امید است با عنایت والای خود ما را از افاضات بی کران خویشتن در بیانیه های آتی بهره مند سازید:

- به دلیل تنگی وقت، اشتباهات املایی و تایپی در تصویر زیر به نمایش گذاشته شده است. برای اطلاع بیشتر به فرهنگ لغت آکسفورد رجوع نمایید:

 

- لوگوی درج شده در مدرک دکترای فوق الذکر اشتباه است. خواهشمند است برای ادامه خدمت در وزارتخانه متبوعه آن را اصلاح و ظرف 48 ساعت آینده به اداره کارگزینی مراجعه فرمایید.برای مشاهده لوگوی صحیح می توانید به این آدرس  و یا به اینجا مراجعه نمایید. 

 

- جای بسی سوال و البته سه علامت تعجب است !!! که با جستجویی اندک در حول اسامی امضا کنندگان مدرک دکترای دکتر کردان کاشف به عمل آمده است که هر سه متخصص عصب شناسی و روانشناسی هستند . در این شرایط تحقیقات وارد فاز جدیدی می شود و باید دید عصب شناسی چه ارتباطی با حقوق دارد؟برای اطمینان بیشتر از این مطلب لینک دو نفر از اساتید خدمتتان معرفی می گردد . اولی را در اینجا و دومی را در این آدرس ببینید.

 

- (با عرض پوزش از اساتید ارتباطات برای استفاده از این عبارت که :) ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که «ادماند رولز» یکی از امضا کنندگان مدرک دکترای جناب دکتر کردان وجود خارجی ندارد و تنها شخصی برای ایشان در سایت مرجع ویکیپدیا صفحه ای جعلی ساخته است. با این حال با وجود مواجهه با تعدد جرایم مراحل کارشنایی و قضایی صعب تر خواهد شد. برای حصول اطمینان می توانید در سایت دانشگاه آکسفورد جستجو نمایید. ما در جستجوهای اولیه هیچ مدرک مستدلی برای لینک دادن پیدا نکردیم ؛ لکن صفحه تقلبی ادماند رولز خدمتتان معرفی می گردد. البته تفحصات تعدادی از کارشناسان به شخصی با این نام و با رشته نورولوژی ختم شده است اما استعلام ها هنوز نتیجه ای در بر نداشته اند.

 

- این مدرک شماره سریال یا ثیت و تاریخ دقیق ندارد و هیچ مهری بر روی آن به چشم نمی خورد. به علاوه  به مشخصات کامل دربافت کننده مدرک اشاره نشده است که از مرجعی مخصوصا یک دانشکده حقوق است خیلی بعید به نظر می رسذو

 

- ایمیل دو نفر از امضا کنندگان این مدرک در پیوست خدمتتان معرفی می گردد تا در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید:alan.cowey@psy.ox.ac.uk و peter.bryant@psy.ox.ac.uk

 

-دانشگاه آکسفورد به هیچ وجه مدرک doctorate of law  اعطا نمی کند. تنها مدرک نزدیک به اظهارات دکتر کردان doctorate of civil law  است . اگر باور نمی فرمایید به این آدرس رجوع کنید.

- این مدرک آرم DEPARTMENT OF GRADUATE STUDIES را دارد. در حالی که دانشگاه آکسفورد مطابق این صفحه  دارای GRADUATE OFFICE است.مدیر این دفتر خانم STELLA GRIFFITHS است و ایمیل ایشان  Stella.Griffiths@admin.ox.ac.uk است.

 

 - در اینجا اسامی کسانی که در سال 2000 مدرک دکترای افتخاری در دانشگاه آکسفورد گرفته اند آورده شده است. شاید چشم های من ضعیف است و اسم دکتر کردان را ندیده ام.

 

-در پایان متن صحیح مدرک خدمتتان ارسال می گردد . خواهشمند است در دفعات بعدی توجه لازم را مبذول فرمایید تا ملتی سر کار نروند و ما هم این همه سرچ نکنیم. با تشکر

UNIVERSITY OF OXFORD

HONORY DOCTORATE OF LAW

According to the suggestion and attestation of professor Bryant a faculty member of
the oxford university of law, we , the undersigned university professors of the university
hearby say:

Mr Ali Kordan

Who has shown a great effort in preparing educational materials and his research
in the domain of comparative law, that has opened a new chapter, not only in our
university, but to our knowledge as well. This country has benefited from his
scientific privileges , and therefore he should be awarded an honory doctorate of law

 

با این وجود جناب دکتر کردان وزیر محترم کشور در صوتی که  فقط به اشکالاتی که در همین پست مطرح شده است  درست ومستدل پاسخ دهد شایسته مدرک نه درزمینه حقوق بلکه دکترای فوق افتخاری از 47 دانشگاه معتبر جهان است.

 در پایان از انتخاب ایشان کاملا خرسندیم و ابراز امیدواری می کنیم بتوانند همچون برهه های گذشته (با چشم پوشی از فساد اخلاقی و مالی در صدا و سیما) به این نظام خدمت کنند و انتخابات ریاست جمهوری را با همان صداقت اکملی که در ارایه مدرک از خود نشان دادند، برگزار نمایند.

 

                                                                                                 امضا محفوظ

                                                                                                    خان بابا

                                                                                      استاد طنز دانشگاه آکسفورد  

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 http://www.otuban.blog.co.uk

بابا ولش کن این بدبخت رو بذار اینم حال کنه
وقتی رئیسش دکترای افتخاری منترل و کاهش ترافیک داره که خیلی هم مهمه انوقت...

مونا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:28 http://parchineaseman.blogfa.com

از اینا یاد بگیر! خب تو هم برو یه دونه از همینا بگیر بیا دیگه!
به جای اینکه کنکور بدی.
انقد هم منو حرص نده!
تو چی ات از اینا کمتره؟
اعتماد به نفس کاذبت یا چی ات؟


اینجا چرا هر روز یه رنگ می شه؟

شنگول خان مذبذب باشی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:44

‌تو حرص نخور ...
ولش کن اونم مثل محمود پخمه ملتو می چرخونه. ملتم که از خدا خواسته.
دانشگاه رو چه کردی؟
حالا خیلی آش دهن سوزیم نیستشا. اصلا عجیب بی خیالش شو. بری اون تو که چی در بیای؟
دخترا می رن تو که دنبال پوستر رضا گلزار و کوبلن و سی دیای بنیامین می گردن. پسراشم میرن ولگردی آخرشم تموم نکرده میان بیرون و سیگاری می شن.
بعضیاشونم عجیب شنگولی طی می کنن. عین ...
ولی تو بزن تو نخ کار. کارم کار آزاد. دولتیش مفت گرونه.
این دخترا که عرضه ی کار هم ندارن ولی تو بزن تو سیستم کار ازاد. به خدا توکل کن و هر چی شیطونه انسی و انثی است لعنت کن و برو جلو.
گور بابای کردان و این بساطا. گیرم اعتراضم کردی؛ جایی رو گرفتی؟ نه بابا جون اینا من و تو رو سرکار گذاشتن. فکر خودت باش. کلاهتو بچسب که باد نبردش. گور بابای سیاست.در اسلام به کسب حلال و ارتزاق سفارش شده و البته خمس و زکاتش. کار کن و پول دربیار هم خودت راحت باشی و هم ۴ نفر از قبل تو نون بخورن. این خیرش بیشتره. این کار که خیری نداره افتادی پیش. یه پیام نوری هم برو که چشمت به شیاطین انسی انثی نیفته و هم یه مدرکی داشته باشی. تازه دکترا هم میدن معادل دانشگاه صنعتی شریف.
آره داداشم دنیات رو داشته باش آخرتت هم درست می شه.

ایمان چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:06

خیلی جالبه مجلس بعد از اینکه هفته پیش بهش رای داده,تازه یادش افتاده که یه گروه برن بررسی کنن ببینن مدرک داره یا نه ...
اینکه انتخاب وزیره اینجوریه , وای به حال بقیه مصوباتشون

علی جورابچی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:58 http://aliagha.blogfa.com

واسه خدمت کردن نیازی به این کاغذ پاره ها نیست پسر :D
فقط به خاطر تو اپ کردم...

سعیده شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:53 http://www.kaktoos55.blogsky.com/

این مدرکا رو از کجا میشه گیر آورد ؟ منم یکی لازم دارم .( نه برای کلاه گذاشتن سر مردم فقط بابت افزایش حقوق ))

شنگول خان مذبذب باشی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:30

محمد جواد یه خبر توپتری از این کردان برات دارم با سند و مدرک یه خوردشو واست اینجا می زنم بقیه شو لینکت می دم به این آدرس.http://www.peykeiran.com/iran_news_body.aspx?ID=525روزآنلاین، ‏فرشته پاک نظر ‏ : با وجود گذشت یک هفته از رأی اعتماد پر حرف و حدیث نمایندگان مجلس هشتم به علی کردان وزیر کشور ‏پیشنهادی محمود احمدی نژاد ، جنجال بر سر سوابق مالی و اخلاقی سیاسی ترین وزیر کابینه نهم ادامه دارد .‏
‏ ‏این جنجال ها البته به دلیل آنچه که رعایت مسائل اخلاقی خوانده می شود تنها درباره مدرک تحصیلی جعلی وزیر ‏کشور تداوم دارد، در حالی که گفته می شود رسوایی های اخلاقی علی کردان نیز دست کمی از رسوایی های مالی ‏و نیز جعل مدرک تحصیلی ندارد .‏
در همین رابطه روز گذشته یک منبع آگاه با افشای سوابق غیر اخلاقی علی کردان اطلاعات تازه ای از رشد وی ‏در دستگاه حکومتی ایران منتشر ساخت . ‏
بنا به این گزارش علی کردان در تاریخ 31/3/57 به اتهام "ازاله بکارت" توسط شعبه اول دادسرای ساری ‏بازداشت می شود و تا تاریخ 8/5/57 در زندان ساری بوده است . در این تاریخ با قرار قبولی کفالت از زندان ‏آزاد می شود تا قاضی دادگاه شعبه سوم دادگستری ساری درباره اتهام وی رأی خود را صادر کند .

سمیه سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:50

ما کلا با تمام خانواده به داشتن همچین وزیری از ته ته جانمان

افتخار می کنیم با این همه استعداد ..

واقعا هر کسی همچین استعدادهایی نداره

ما دکترای افتخاری سرکار گذاشتن را به ایشان و دولتشان تقدیم می کنیم با عشق

شنگول خان مذبذب باشی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:47

معاون سیاسی وزارت کشور:
دولت نهم عزت و اقتدار کشور و امید و اعتماد در مردم را افزایش داده است
ما اومدیم تو رو از این بساط سیاست بکشیم بیرون ولی خودمونم باز دوباره اومدیم توش. حالا این متن بالا رو می تونی در این سایت جست و جو کنی
http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1183165&Lang=P

شنگول خان مذبذب باشی چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:26

با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی؛
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌ها: واحد درسی«وصیت‌نامه امام خمینی(ره)»از امسال در کلیه دانشگاه‌ها ارائه می‌شود

راستی واقعا خوب شد تو دانشگاه نیومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد