حساب بانکی احمدی نژاد در نارمک

  •  مرتضی تمدن،  استاندار تهران ابراز عقیده کرد: امروز شخصی رئیس جمهور ایران است که حساب بانکی ندارد و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بسته است.  
  • در این راستا دولت مهرورز باید درباره فشل گونگی سیستم بانکی و قطعی شبکه  شتاب، سپهر، جام و سیبای بانک های جنب گوجه فرنگی فروشی میدان نارمک پاسخگو باشند. 
  • در همین راستا از فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری رونمایی خواهد شد: افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک کشاورزی ـ شعبه نارمک ـ کد شعبه 5369 

گشت دائمی جان بر کفان بسیجی

بعد از گشت های وزین ارشاد، این بار نوبت به اجرایی شدن وعده های رییس جمهوری رسیده است. فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ  نیز ایراد فضل نموده و از آغاز گشت های برادران نیروی مقاومت بسیج (مد ضلهما عالی) خبر داده اند . در این مرحله از برخورد های امنیتی، جوانان و نوجوانان جان بر کف بسیجی به جای عزیزان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در محلات گشت‌زنی  کرده و امنیت را بر شهر حاکم می‌کنند. البته این اقدام انتحاری و افتخاری با هماهنگی مقامات قضایی صورت خواهد گرفت تا کوچکترین توهینی به برادران گرانقدر به منزله چندین ماه حبس برای شهروندان رقم بخورد. به گفته قرمانده سپاه محمد رسول الله  اجرای آزمایشی این طرح در برخی از محلات نشان می‌دهد که خانوارها از این مساله رضایت کامل دارند!!! البته گشت های بسیجیان در محلات هرگز باعث نمی شود که پایگاه های ایست و بازرسی شبانه دوستان ترک شود. بنابر این «عملیات‌های ایست و بازرسی نیز توسط بسیج انجام می‌شود اما به بسیجیان توصیه شده است که به هیچ وجه برخورد فیزیکی نکرده و با ادای احترام فعالیت داشته باشند.»

اما این بار مقامات بسیج باید پیش از اجرای طرح گشت خیابانی ، دوره «احترام شناسی» را در تمامی پایگاه ها ودر میان بسیج 20 میلیونی اجرا کنند. چرا که به نظر می رسد واژه «احترام» در فرهنگ بسیجی معنا و مفهومی پیدا نمی کند؛ اگر فرمانده لشکر محمد رسول الله نیز خود یک بار با لباس شخصی گرفتار برادران جان بر کف مستقر در گوشه و کنار شهر شده بود، به کنه این مفهوم آگاه می شد. با این وجود ایشان معتقدند «گشت‌های عملیاتی بسیجیان دائمی و ماندگار خواهد بود!!! و در محله‌ها گشت‌زنی می‌کنند و با جرایم آشکار برخورد می‌کنند و آن را به نیروهای انتظامی ارجاع می‌دهند اما خودشان کار اجرایی نخواهند داد.»    

پ ن : بیایید به هم احترام بگذاریم

قالیباف اصلاح طلب می آید

 خبرهای رسیده حاکی از آن است که محمد باقر قالیباف با حذف چهره های اصولگرا از ستاد انتخاباتی خود قصد دارد خود را چهره ای تماما اصلاح طلب نشان دهد. 

قالیباف ستاد انتخاباتی خود را در تمامی شهر های کشور فعال کرده است و در بخش هایی نیز در حال جذب نیرو است.

خبرگزاری رسمی دولت گزارش داده است که ستاد انتخاباتی شهردار تهران تاکنون با اقشار مختلف از جمله فعالان اقتصادی، برخی از بازیگران، هنرمندان و ورزشکاران همچنین کارگردانان سینما جلسات متعددی داشته است. گفته می شود در این نشست، موضوعاتی مطرح شده است که در حمایت از جریان اصلاح طلبی بوده و موجب اعتراض برخی از حاضران در جلسه شده است.

ایرنا در ادامه گزارش خود به نقل از «یک منبع آگاه» ناشناس مدعی شده است: موضوعات مطرح شده در این نشست، نسبیتی با جریان اصولگرایی نداشته است. به همین دلیل برخی از نمایندگان ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان‌ها اعلام کرده اند که دیگر در این نشست ها حاضر نمی شوند!

 امروز هم سایت پرس تی وی گزارشی درباره آغاز به کار ستاد انتخاباتی قالیباف منتشر کرده بود اما در این سایت خبری هیچ خبری از برنامه های قالیباف گزارش نشده است.

 ستاد انتخاباتی قالیباف اخیراً نشستی با حضور نمایندگان ستادهای انتخاباتی و با هدف تبیین راهکارهای تبلیغاتی در شیراز داشته است.

شنیده می شود محمد اسدی داماد منوچهر متکی وزیر امور خارجه و مسئول سامانه پیام کوتاه همشهری مسئولیت ستاد انتخاباتی قالیباف را بر عهده گرفته است. 

 مشاور قالیباف در امور مطبوعاتی هنوز سمت خاصی در ستاد انتخاباتی شهردار پایتخت نگرفته است و تنها به تحلیل محتوای روزنامه ها و سایت های خبری و ارایه روزانه آنها به شهردار پایتخت می پردازد.

آخرین گاف وزیر سابق کشور

وزیر سابق کشور عصر شنبه در مراسم تودیع خود آخرین گاف را هم داد و از مجموعه وزارت کشور خداحافظی کرد.

علی کردان عصر شنبه در مراسم تودیع خود و معارفه صادق محصولی در وزارت کشور که با حضور محمود احمدی نژاد برگزار شد طی سخنانی گفت: «چرا برای یک دستمال قیطریه را به آتش می کشیم.»

منظور وزیر سابق کشور که به دلیل استفاده از مدرک تحصیلی تقلبی مورد غضب مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و سرانجام هم با استیضاح از کار برکنار شد احتمالا قیصریه بوده است نه قیطریه؛ مثل درست هم این است که «چرا برای یک دستمال قیصریه را به آتش می کشیم.»

کردان که در مراسم تودیع خود میان قیصریه و قیطریه سرگردان بود حتما این را می داند که قیطریه محلی در شمال تهران است و تاکنون برای یک دستمال به آتش کشیده نشده است.

این بخش از سخنان علی کردان شنبه شب از بخش خبری 20:30 سیما نیز پخش شد.