از جنس نور

این عکس حضور امسال احمدی نژاد در نیورورک شما را یاد چیزی نمی اندازد احیانا!


مرگ بر خودم!

تقصیر کشیش افراطی آمریکایی نیست. تقصیر لابی هایی که ادعا می کنیم نیست. تقصیر دولت هایی که متخاصم می خوانیمشان هم نیست حتی! تقصیر من است. به آتش کشیدن قرآن تقصیر من است. پس مرگ بر خودم!

اینک اما سرآغاز:


انا لله و انا الیه راجعون

ملت شهید پرور ایران!

بدینوسیله اینجانب از خودم به دلیل قصور در معرفی اسلام رحمانی، انتشار مبانی نفی خشونت طلبی در کتاب آسمانی و تبیین آرمان های ضد تروریستی اسلام اعلام برائت می کنم.

والسلام

سه دهه توسعه پایتخت به روایت تصاویر ماهواره ای

نگاهی به سه دهه توسعه تهران به روایت تصاویر ماهواره ای از سال 1365 تا سال 1389:


عکس ماهواره ای تهران از در سال 1365


عکس ماهواره ای از تهران در سال 1375




بقیه تصاویر را در ادامه مطلب ببینید.


ادامه مطلب ...

سناریوی قتل امام زمان (عج) !!!

قتل امام زمان! موضوعی که نخست آن را به اطرافیان محمود احمدی نژاد منتسب کردند و به نام تیم تبلیغاتی اسفندیار رحیم مشایی به پایان رساندند. با این وجود شاید قدمت این رهیافت جدید اطلاعاتی به بیش از دو سال بازمی گردد. آن زمان که برای نخستین بار جمعی از مهره های ارزشی! در قم داعیه حمایت از امام عصر را سر دادند و از منابع جدید اطلاعاتی خود سخن گفتند. به باور این افراد گماشتگان اسرائیل در چهار گوشه مسجد الحرام به صورت ۲۴ ساعته از پشت لنز دوربین های خود به فضای اطراف کعبه خیره شده اند تا در صورت مشاهده امام زمان فورا ایشان را به قتل برسانند. هر چند که با گذشت اندک زمانی آوای اعتراض های جامعه دینی به این اظهار نظرات بلند شد اما سناریو چینی برای «قتل امام زمان(عج)» ادامه داشت.  در این میان اما بار دیگر شعله ور شدن آتش این «قتل» در میان خبرهای چند روز گذشته مورد غفلت قرار گرفت. این بار نه از سوی حامیان مشایی و تئوریسین های دولتی - بلکه از زبان جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران.  آنگونه که خبرگزاری فارسُ دوشنبه شب از زبان مصطفی ذوالنور (در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه در تالار شیخ مفید دانشگاه قم) مخابره کرده است:«صهیونیست‌ها برای مکان‌های زیارتی همچون مکه، کوفه،کربلا، کاظمین و ... که احتمال حضور مهدی(عج) در آنجا رفته است تدبیرهای امنیتی خاصی اندیشه‌اند و به سربازان‌شان مأموریت داده‌اند که هر کجا فردی را با این ویژگی‌ها دیدند، فوراً او را بکشند.»

مصداق این سخنان نیز از زبان جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اینگونه روایت شده است :«کلاس‌های آموزشی بسیاری برای سربازان آمریکایی گذاشته می‌شود و کشیش مسیحی که در جمع سربازان صحبت می‌کند به آنها می‌گوید که شما برای تصرف خاک نمی‌روید، بلکه برای نابودی دشمنان عیسی مسیح قدم بر می‌دارید.همه ویژگی‌هایی که در آیات و احادیث ما در مورد حضرت مهدی(عج) آمده است توسط صهیونیست‌ها استخراج شده و به سربازانشان که در عراق حضور دارند، داده شده است.صهیونیست‌ها برای مکان‌های زیارتی همچون مکه، کوفه، کربلا، کاظمین و... که احتمال حضور مهدی(عج) در آنجا رفته است، تدبیرات امنیتی خاصی اندیشه‌اند و به سربازانشان مأموریت داده‌اند که هر کجا فردی را با این ویژگی‌ها دیدند فوراً بکشند و حتی ریسک دستگیری او را نیز نکنند، زیرا او انسان بسیار شگفت انگیز و خطرناکی است. » 


پ ن : خودم و شما را دعوت می کنم به تقوای الهی و تعقل!

دیداری از جنس کرامت

امسال تنها سالی بود که به دلیل مشغله کاری تماشای دیدار جمعی از شاعران با آیت الله خامنه ای در آستانه ولادت کریم اهل بیت را از دست می دادم. فارغ از هرگونه جهت گیری سیاسی، اگر به دیده انصاف بنگریم، امسال هم از شوق و اشتیاقم برای تماشای این دیدار از صدا و سیما کاسته نشده بود. حیف اما! از دیدن آن محروم شدم. نمی دانم چرا اما هیچ گاه نسبت به دیدار شاعران با رهبری از جهات سیاسی نگاه نکردم. همیشه مجذوب این شب شعر و گردهم نشینی شاعران در حسینیه امام خمینی(ره) می شدم! هر چند که در خبر ها رنگ و بویی از آغشته شدن دیدار امسال با مسائل سیاسی آمده بود.

شاید با هیچ کدام از شاعران حاضر در جلسه قرابت فکری و سیاسی نداشته باشم. شاید سلام و علیکم از نزدیک با هر کدام از آن ها در خارج از چهارچوب حسینیه امام (ره) سرد ترین سلام ها باشد. بی شک هنوز هم تمامی نگفته ها و نقد ها ایرادهایم پابرجاست؛ اما جمع شدن آن ها در شب میلاد کریم اهل بیت مرا به شوق می آورد. نمی دانم چرا! شاید از آن رو که این دیدار از معدود دیدار هایی است که از پشت عینک تاریک سیاست به آن نگاه نمی کنم! شاید.