شهید عباس پالیزدار

قرار است ختم صلوات بگیریم در اینجا. ابتدا شادی روح شهید عباس پالیزدار صلوات جلی ختم کنید تا عرض کنم خدمتتان.

البت هنوز تا صدور حکم شهادت او فرجه ای بس کوتاه باقی است. لکن اتهام عباس خان به 44 شخصیت نظام که اکثر آنها در زمره روحانیون مکرم(صلوات!) و سیاسیون معزز(صلوات نمی خواهد .مبرهن است بر هر کس دیگر) به شمار می روند علی القاعده حکم شهادتش را تثبیت می کند. حکما سوری بازی های اخیر من باب تفتیش منزل چندی از نمایندگان محترم مجلس هم اقناع نمی کند این ملت شهید پرور را. فاطمه آلیا هم گل سر سبدشان بوده که ساعت 11 دیشب ، ریخته اند در خانه اش و تجسس کردند . نمی گویند جلسه غیر علنی دارد بنده خدا و باید زود بخوابد. 11 بدبخت فلک زده را هم که دستشان به جایی بند نبوده-همان زیر دست یا خرده فروش یا دله دزد یا ... خودمان- (که یحتمل همان مدیران بیچاره ایران خودرو بودند) بازداشت کردند.اما الباقی چه ؟

در مخیله ام نمی گنجد که چرا امامی کاشانی عزیز باید هنوز خطبه های نماز جمعه را بگوید و خودش و ما را دعوت کند به تقوای الهی!

همان کاری که آیت الله العظمی علم الهدی در مشهد می کنند.

روایت آیت الله یزدی و آیت الله مرعشی (مده ظلهما عالی و روحی ارواحنا فداکما) هم در نوبه خود معرکه است.باید داستان راستان نوشت در شانشان. اینکه کارخانه 600 میلیاردی را در زمان ریاست ایشان بر قوه قضاییه 126 میلیون قیمت گذاری می کنند و پس از طی مراحل قانونی(!) با مشارکت وزیر فعلی نفت (که دوست نمی دارمش به هیچوجه) به صورت رایگان در اختیار می گیرند... تاراج چوب های شمال را هم اضافه کنید به این ها تا کامل شود پرونده شان. کامل که نمی شود . باید یک شرکت ترابری را اجیر کنیم تا پرونده مفاسد آقایان را حمل کنند.

رفیق دوست عزیز ، عسگر اولادی محترم  و معزی گرامی هم که جای خود دارند . دوستشان دارم. مخصوصا اسدالله خان عزیز . من هم البت چیز های خوبی در چنته دارم.لکن دریغا که ما را راه نمی دهند در کمیته تحقیق و تفحص و از این حرف ها .  

معقوله ای دیگر اما ذهن را درگیر می کند. در سطح تیم ملی که مسابقات مرحله اول را به مثابه بازی های تدارکاتی خوانده اند. اگر به زور هم به خودمان بقلولانیم که ماجرای تصادف کریمی راد خدابیامرز(وزیر سابق دادگستری) طبیعی بوده ، انصافا از کشتن وزیر راه دولت خاتمی و چند نماینده مجلس که نمی توانیم بگذریم. سر آنها را هم مثل پالیزدار کرده اند زیر آب. البته مانده است هنوز تا پالیزدار شهید شود.

پ ن : اگر من هم شهید شدم روزی از برای شادی روحم صلواتی بفرستید قرا.

سر و صدای «استغفرالله» کاری در زنجان

به به . سرمان مثل آدم به کار خودمان است و نمی فهمیم چه خبر است در اطراف و اکناف این مملکت. زنجانی ها هم راه افتادند ما شاء الله . صلوات یادتان نرود!

ترجمه:

آقا چه فرقی می کند زنجان باشد یا همین بلدیه خودمان. طرف فرنگی باشد یا سردار مکرم شهربانی. به قوا داش ممد خدا بیامرز، در قاموس ما خلاف ، صواب نمی شود.البته می شود ها . با یک وثیقه 50 میلیونی ناقابل.۱  الا ایهاالحال  در همان کتاب قانون  نوشته اند برایمان که جرم ، جرم است برادر . البت مضاف بر آن،  باید به دار کشید این ها را تا دیگرجگر نکند کسی در اداره از این کار ها بکند. زیر عکس آقا قباحت دارد به مولا. اگر داش ممد بود یک تنه می رفت  زنجان شلوارش را ...  مگر خاطرات «استغفرالله»ی آن روسپی محترم را نشنیده اید که حاج آقا عکس امام و آقا را بر می گرداند هنگام ... استغفرالله. کارمان به کجا رسیده که باید مجلس رساله خوانی راه بیاندازیم اینجا! بگذریم . فکر نکنید فقط دانشگاه زنجان و شهرداری و صدا و سیما بوده ها ! در سازمان... و اداره ... هم صرافتی به راه است هر روز بعد از ساعت کاری(زبانم من باب مصالح فردی قاصر است از بیان هر دو به خدا ، فقط گفتم که بدانید اوضاع خیلی هاشورتر از این نقل هاست. 2) داشتم عرض می کردم. باید دار کشید این ها را در همان میدان 7 تیر. باید 7تیر داد دست گشت های ارشاد تا سولاخ سولاخشان کنند بی پدر ها را . یکی نیست به این مردک بگوید یک نفر از انجمن کثیر مدیرانی که  فساد اخلاقی دارند، گندش را در آوردند بی جنبه ! همان سردار معظم هم ۶ ماه زیر نظر بود تا آخر مچش را گرفتند. مرتیکه حتما باید فیلمت را پخش می کردند ؟  ایران است دیگر . «استغفرالله» کاری هایش هم بی جنبه گری است به مولا.

*1- البت این تیکه به عمر داش ممد قد نداد. خدا بیامرز چشمش منور نشد به این دست گل ها

*2-خیلی یعنی خیلی . خودتان که می دانید . بر اساس تحقیقات صورت گرفته از سوی موسسه «دورنگار» درصدی از مدیران سازمانی فساد اخلاقی دارند.

پ ن : آن بابایی که اطلاعیه 2 تا پست پیش را صادر کرده بود ، خدا را شکر برکنار شد از کارش.. او هم یک بی پدری بود مثل همین ها . باید دارشان زد به خدا . در میدان 7 تیر ...

احساس می کنم فقط

احساس خفگی رهایم نمی کند. خفه نمی شوم ها ! فقط احساسش می کنم. وقتی راه می روم در خیابان های این خراب شده و خط نگاه چشمان عابران را دنبال می کنم. احساس می کنم در مقصدش چیزی منتظر ایستاده است . نایستاده ها ! فقط احساس می کنم. گویی خاکستر مرده پاشیده اند بر تن این شهر. همه شکوه می کنند و دهان به شکایت می گشایند. به چه ؟ به که ؟ دریغ از روزنه ای و تنها روزنه ای از امید. امید ؟ ههه ! خانم ها و آقایان ... نسوان و ذکور ... اجماعاْ صلوات !

بدون شرح

این یکی نوبر بود به خدا!

                                                                                      با تشکر از cybernotes

مسابقات پر تنش بازار گرانی

به میمنت فرا رسیدن ماه نیسان ، رکورد قبلی تورم در کشور شکسته شد.

ماه اردیبهشت با اتکا به تاکتیک های  دولت نهم و برنامه ریزی های 3 ساله بانک مرکزی برای کسب جایگاه اول اقتصادی در خاور میانه و اکو  موفق به کسب رکود تورم در کشور شد.

برج اردیبهشت با کسب رکود تورم 25 درصدی موفق به صعود 5 پله ای در جدول گرانی شد.

پیش از این فروردین ماه امسال با کسب نمره 24 درصدی در تورم در جایگاه نخست قرار داشت.

رقابت های فشرده این فصل بازار گرانی باعث شده است تا ماه های قعر جدولی نیز به قهرمانی امیدوار باشند.

سرمربی خرداد ماه ، در پی تشنجات ایجاد شده در بازار قند و شکر و چای و التهابات بازار برنج و مواد شوینده و فرآورده های لبنی در این ماه ، اعلام کرده است که یاران او موفق به فتح رکورد خواهند شد.

وی از دولت محترم تقاضا کرده است تا در راستای استعانت به محرومان و هموطنان شهرستانی ، این ماه را در روزهای باقی مانده یاری نماید.

رییس جمهور نیز  هنوز هیچ جوابی برای این مسئله ارایه نکرده است و مسئولان و متصدیان همگی از پاسخ به خبرنگار ما سر باز زدند اما آنها هم بر گفته رییس جمهور صحه می گذارند که مملکت ما را امام زمان (عج) اداره می کند.

عوام را چه سود؟

چونان که ملت را ابله فرض نموده اند و ظرفیت سنجی می کنند برای چپاول ، جرگه ای نقل مکان کنند از این سوی خط فقر به آسو . خط فقری که بفرموده صدارت رفا و تامین اجتماعی ناگفته باید ماند و در یک کلام «ملت را چه کار؟» . یحتمل ملت در این سوی خط حماقت قرار دارند و آقایان در آن سو که دانستن آمار به چه کار  عوام بیاید. علما آگاه باشند و «اقتصاد را ساماندهی کنند». فرض بر آنکه شما زیر خط فقر روزگار می گذرانید.نه . حالا فرض .  چه سود حاصل آید دانستن و ندانستن؟ غرض دیگری در نظر بود اما. چونان که ملت را ابله فرض نموده اند و عده ای هجرت می کنند، خبر رسیده است که فوجی رحلت نمودند در راه . گرانی هزینه ها ، سنگینی سبد خرید خانوار ، بی کیفیتی سبد های چینی و در نتیجه پارگی آن،افزایش بهای اجاره مسکن و ... عده ای را وادار به خود کشی کرده است در این طریق. حال این چرندیجات چه حملی داشت بر ظرفیت سنجی؟ ظرفیت سنجی یعنی سنجش ظرفیت. ظرفیت یعنی چه؟ منظور آن قسم از سیاست های پولی و مالی که آمار کالاهای اولیه خانوار را بالا برده و در صورت پاسخ مثبت مملکت ، به تبع ان کالاهای غیر اساسی رو به گرانی بگروند. افزایش قیمت چای وارداتی و داخلی، قند ، شکر و ... به تبع گرانی های اخیر نشانی دیگر از این توطئه بود. حال تنها گروهی که زیر خط فقر سیر می کنند و گروهی که سفر کرده اند به این سو له می شوند در لابه لای چرخ دنده های این سیاست ها !(!) ! . چه تعداد ؟ ما را چه کار ؟ شما را چه کار ؟ سابیدن سنگ از برای ما عوام بسی هنر است.آقایان و علما و فضلا دانند و «سیاست های اقتصادی بر مبنای محور ورزی»شان.