قاموس نامه جناب دکتر

خدا رحمت کناد عطا ملک جوینی مرحوم مغفور شادروان را.قاموس نامه ای بر جای نهاد تا اسفار همت در پیش گیرند و من باب تقلید قاموسی تدوین کنند از برای خودشان. حکایت دکتر کردان نیز چه بسا نقل عطا ملک مکرمه است.چه استعفا در قاموسش جایی ندارد. تمامی واژه نامه دکتر به کتاب های ششم ابتدایی نهضت ختم می شود و بس. حکا خیلی چیز ها در قاموس دکتر یافت نمی شود. استعفا که جای خود دارد. ازاله بکارت دختر مردم هم . دزدی و گندکاری و کثافت پیشگلی البت جایی ندارند در این مقوله. نظام مهم است آقایان. خدمت گذار باشید. پیشینه ها همسفر باد گشته و بار خود بسته اند به خدا. خودم  ِخودتان و نظام را عشق است.

نظرات 4 + ارسال نظر
فراز(سروش) جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:41 http://www.hedayatrad.blogfa.com

چند تا نکته
۱ـبی تعارف طنزت قدرت مطالب عادیتو نداره البته با تیکه (ازاله بکارت دختر مردم هم ) حال کردم
۲ـبی تعارف خیلی بی معرفت شدی بچه رو

ایمان یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:23

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت

چگونه آمد و یکــــهو وزیـــــر کشور شد!

رزا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:51

وبلاگ http://yek-nafar-bishtar.blogsky.com حذف خواهد شد.


من به عنوان صاحب وبلاگ مذکور با دانش به اینکه بعد از حذف وبلاگی، به هیچ عنوان آن وبلاگ قابل برگشت نمی باشد، قصد حذف وبلاگم را دارم.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا ما را از اینجا نیز شوت کنید!

ثریا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 http://soraia-a.persianblogir

با سلام
زیبا بود موفق باشید
به من هم سری بزنید
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد