سر و صدای «استغفرالله» کاری در زنجان

به به . سرمان مثل آدم به کار خودمان است و نمی فهمیم چه خبر است در اطراف و اکناف این مملکت. زنجانی ها هم راه افتادند ما شاء الله . صلوات یادتان نرود!

ترجمه:

آقا چه فرقی می کند زنجان باشد یا همین بلدیه خودمان. طرف فرنگی باشد یا سردار مکرم شهربانی. به قوا داش ممد خدا بیامرز، در قاموس ما خلاف ، صواب نمی شود.البته می شود ها . با یک وثیقه 50 میلیونی ناقابل.۱  الا ایهاالحال  در همان کتاب قانون  نوشته اند برایمان که جرم ، جرم است برادر . البت مضاف بر آن،  باید به دار کشید این ها را تا دیگرجگر نکند کسی در اداره از این کار ها بکند. زیر عکس آقا قباحت دارد به مولا. اگر داش ممد بود یک تنه می رفت  زنجان شلوارش را ...  مگر خاطرات «استغفرالله»ی آن روسپی محترم را نشنیده اید که حاج آقا عکس امام و آقا را بر می گرداند هنگام ... استغفرالله. کارمان به کجا رسیده که باید مجلس رساله خوانی راه بیاندازیم اینجا! بگذریم . فکر نکنید فقط دانشگاه زنجان و شهرداری و صدا و سیما بوده ها ! در سازمان... و اداره ... هم صرافتی به راه است هر روز بعد از ساعت کاری(زبانم من باب مصالح فردی قاصر است از بیان هر دو به خدا ، فقط گفتم که بدانید اوضاع خیلی هاشورتر از این نقل هاست. 2) داشتم عرض می کردم. باید دار کشید این ها را در همان میدان 7 تیر. باید 7تیر داد دست گشت های ارشاد تا سولاخ سولاخشان کنند بی پدر ها را . یکی نیست به این مردک بگوید یک نفر از انجمن کثیر مدیرانی که  فساد اخلاقی دارند، گندش را در آوردند بی جنبه ! همان سردار معظم هم ۶ ماه زیر نظر بود تا آخر مچش را گرفتند. مرتیکه حتما باید فیلمت را پخش می کردند ؟  ایران است دیگر . «استغفرالله» کاری هایش هم بی جنبه گری است به مولا.

*1- البت این تیکه به عمر داش ممد قد نداد. خدا بیامرز چشمش منور نشد به این دست گل ها

*2-خیلی یعنی خیلی . خودتان که می دانید . بر اساس تحقیقات صورت گرفته از سوی موسسه «دورنگار» درصدی از مدیران سازمانی فساد اخلاقی دارند.

پ ن : آن بابایی که اطلاعیه 2 تا پست پیش را صادر کرده بود ، خدا را شکر برکنار شد از کارش.. او هم یک بی پدری بود مثل همین ها . باید دارشان زد به خدا . در میدان 7 تیر ...

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:55

رقت انگیز، بهترین واژه است.

ترانه ی خلقت دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:23 http://rezahabibi.com

به نام خدا

منزلت خدا را چنانکه در خور اوست نشناختند
به راستی خدا نیرومند و شکست ناپذیر است

کتاب آسمانی سوره حج آیه 74

رزا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:33 http://www.yek-nafar-bishtar.blogsky.com/

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد ٬ بدون کار " خـــدا " بوده !
اگه بی محابا دلها قبل از دستها بهم گره خورد ٬ بدون کار " خـــدا " بوده !
اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی ٬ بدون تنها محرمت " خـــدا " بوده !
حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهائی خفه ات کرده ٬ شک نکن تنها مرهمت " خـــــداست " که ٬
از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آوورده ! آخه می دونی ؟ " خـــدا " خیلی تنهاست

رضا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 http://pirhadi.blogfa.com

سلام اول بهت لینک دادم.
دوم زنجان رو بی‌خیال آقای دکتر خواسته یه جوان یبکند . این رووزها با شرایطی که دانشجوها دارند دل مومنینی مثل مددی باید هم بلرزد. آخه دانشجوهای قدیمی این طور ....! نبودند.
سوما اگه کار داری باید از منشی وقت قبلی بگیری فکر کنم خرداد سال بعد وقت داشته باشم!!
گذشته از شوخی خودم باهات تماس می‌گیریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد