تهیه بزرگترین ساندویچ شترمرغ دنیا به طول 1.5 کیلومتر در پارک ملت تهران که با حمایت شهرداری و با هدف فرهنگ‌سازی برای استفاده از گوشت شترمرغ صورت گرفت؛ با انتقادات شدید رسانه‌های دولتی مواجه شده است.

متاسفانه روزنامه ما هم با عنایت سله بگیران و بی توجهی مدیران به نحوه ایراد انتقادات به این مقوله جزو این لیست سیاه قرار گرفت و تا حد زیادی از رسالت اصلی خود دور شد. شاید اگر نگارنده این مطلب ذره ای از اخلاق حرفه ای و ارکان گزارش نویسی آگاه بود هیچ گاه چنین مطالب بی ربطی را در مطلب خود عنوان نمی کرد. 

در این مطلب  «صرف هزینه‌های بسیار» در طبخ این ساندویج را مغایر با «موازین اسلامی و ایرانی» عنوان شده است. 

نگارنده در بخش دیگری از مطلب خود آورده است: «ثبت رکورد و ساخت طولانی‌ترین ساندویچ در فرهنگ متعالی ایرانی و اسلامی که فرهنگ اسراف ستیز و مخالف صرف هزینه های هنگفت بدون توجیه عقلانی است تنها نمونه برداری ناقصی از برنامه‌های ماهواره‌ای و تبلیغاتی غرب را به ذهن نزدیک می‌کند». 
در ادامه مطلب آمده است: «اگر شهرداری این کار را در یکی از بوستان‌های جنوب شهر می‌کرد یا اینکه ساندویچ‌ها را میان طبقه محروم جامعه مثل کارتن خوابها تقسیم می کرد به شعارهای جمهوری اسلامی نزدیک تر بود».
این در حالی است  که ایران سومین تولیدکننده صنعتی گوشت شترمرغ در دنیاست، حال آن که فرهنگ استفاده از گوشت شترمرغ به هیچ وجه در کشور رایج نشده است. به همین دلیل و با هدف فرهنگ‌سازی، جمعه گذشته بزرگترین ساندویج شتر مرغ دنیا به طول 1.5 کیلومتر در پارک ملت تهران تهیه شد و رکورد پیشین جهانی که در می 2008 در کشور ایتالیا به دست آمده بود، شکست. تهیه این ساندویچ که با همکاری 1500 نفر صورت گرفت البته بازتاب گسترده‌ای هم در میان مردم داخل کشور و رسانه‌های خارجی پیدا کرد و کتاب رکوردهای «گینس» آن را رسماً در فهرست خود ثبت کرد. 

علاوه بر این جای چند نکته در نگارش این مطلب خالی بود. 

با نگاهی کوتاه به سایت کلانشهر های جهان در میابیم که مدیریت شهری این کلانشهر ها حاضرند تا با صرف هزینه های میلیونی جشن های کوچکی را در سطح شهر ترتیب دهند و سهم کوچکی در شادی مردم داشته باشند.  

علاوه بر این مدیریت پیشین شهرداری تهران نیز در هنگام پخت بزرگترین کیک طبقاتی با هجمه مردم روبرو شد و توفیقی در ثبت آن به دست نیاورد. 

آیا برنامه ریزی مدیریت شهری در بسط روحیه شادابی در میان شهروندان مغایر با ساماندهی کارتون خواب ها بوده است. در حالی که مراکز نگهداری کارتن خواب ها و گرمخانه ها در زمان مدیریت شهردار فعلی در بهترین وضع خود در طول حیات پایتخت قرار داشتند و در زمستان سال گذشته هیچ کارتن خوابی در سطح شهر مشاهده نمی شد. 

آیا اطعام طبقات فرودست در ماه مبارک رمضان در سطح وسیع و توزیع سبد های کالا در میان شهروندان  از ابداعات دوره جدید مدیریت شهری نبوده است؟ 

آیا ... 

پ ن :این را هم داشته باشید محض خنده ای مجدد: بر اساس یک نظرسنجی انجام شده به وسیله مرکز پژوهش‌های مجلس، محمود احمدی‌نژاد در پایین‌ترین سطح مقبولیت از نظر افکار عمومی قرار دارد.
براساس نظرسنجی دیگری که به طور مشترک از سوی وزارت اطلاعات و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی انجام شده است ۷۰ درصد از مردم ایران حاضرند در صورتی که سیدمحمد خاتمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود به وی رای دهند و تنها ۱۳ درصد از مردم حاضرند دوباره به احمدی نژاد رای دهند.
در این نظرسنجی بیش از 40 هزار نفر از مردم طبقات مختلف اجتماعی با سطح تحصیلی زیر دیپلم تا دکترا شرکت داشته‌اند

گزارش دیشب رییس جمهور به مردم شریف باعث شد تا بعد از مدت ها یک دل سیر بخندم 

چشمه کوچکش را می آورم تا شما هم شریک شوید: 

۳۴/۹۹ درصد مردم اطلاعات فرم اطلاعات اقتصادی رو به صورت صحیح پر کردند(نفس مطلب برایم جالب نبود اما وقتی ... اصولگرایم گفت که خودش و بقیه همکارانش هیچ کدام اطلاعات صحیحی نداده اند بساط خنده مان تا نیمه شب بر پا شد) 

همی افتخار می کنیم به خویشتن 

شما چطور؟