ذکر یک خاطره. همین!

ذکر یک خاطره: در زمانی که شهید رجایی رییس‌جمهور بودند. رییس‌جمهور فرانسه پیام تبریکی به شهید رجایی داد و شهید رجایی در پاسخ به نامه رییس‌جمهور فرانسه ضمن تشکر، گلایه نمود. شهید رجایی از برخی تعابیر تند استفاده نمود (جالب آنکه تعابیر استفاده شده توسط شهید رجایی به هیچ وجه قابل قیاس با این قماش سخنان اخیر مسول اجرایی کشور نبود.).با این حال امام پس از آگاهی از این موضوع، فوری برخورد کردند و جایگاه ایشان را به وی متذکر شدند.  امام خمینی (ره) با شهید رجایی برخورد کرد که چرا جواب تشکر را با گلایه ارسال کردید.

ذکر یک نتیجه: چهارشنبه شب، نگاهم خیره مانده بود به صفحه تلویزیون. به عظیمت دیدار کارگزاران نظام با رهبر نظام می نگریستم و نهالی که حالا پس از 31سال؛ نیک نمو داشته است. به خودم که حضرت روح الله مرا با هزار امید، سرباز خود می خواند. منی که نخستین و آخرین بار از مجرای گهواره ام ندای لبیک سر دادم و از جنس جندان گهواره ای او شدم.

چهارشنبه شب اما نگاهم خیره مانده بود به صفحه تلویزیون. به عظیمت دیدار کارگزاران نظام با رهبر نظام می نگریستم و نهالی که حالا پس از 31 سال.... حلقه اشک، شوق جاری شدن داشت. تمامی مدت سراپا گوش ایستادم تا شاید این بار  رهبری از رواج این نوع ادبیات ها انتقاد کند. از کسانی که برای انتقاد ، یکدیگر را    عورت    دیگری معرفی می کنند. از کسانی که برای حذف مخالف انگ    زنا کاری     می زنند . آن ها که یکایک تریبون ها را در دست گرفته اند و دیپلماسی کشور را در مقیاس    ممه      ارزیابی می کنند. از کسانی که ......

چهار شنبه شب بود. نگاهم خیره مانده بود به تلویزیون. شب به پایان می رسید و ناامیدی، سیطره اش را بر خیرگی نگاهم افزون می کرد. کارگزاران نظام به دیدار رهبری رفته بودند. دیدار خوبی بود. همین!


نظرات 1 + ارسال نظر
مینا جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:33 http://mediaplayer.tk/

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام [گل]
بزرگترین مرجع دانلود رایگان با لینک مستقیم[بغل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد