دست گل جدید حاجی : قطع بلندگوی منصور ارضی در حرم رضوی

همزمان با سفر احمدی نژاد به مشهد، بلندگوی حاج منصور ارضی به دنبال اهانت به مسئولین نظام در مشهد مقدس و در حین اجرای برنامه قطع شد.
حاج منصور ارضی در آخرین اظهار نظر خود در مراسم مذهبی که در حرم امام رضا(ع) برگزار می شد با اهانت به هاشمی رفسنجانی، موجب تعجب بسیاری از مخاطبانش را فراهم کرد و مسئولان انتظامات حرم رضوی را بر آن داشت تا از ادامه اجرای برنامه وی با بلندگو جلوگیری کنند.
وی که از هواخواهان سرسخت ریسی دولت نهم به شمار می رود، در سال های اخیر به دلیل اظهارنظرهای توهین آمیز به برخی مسئولان کشور بسیاری از مخاطبان خود را از دست داده و در کنار اسفندیار رحیم مشایی به سوژه مناسبی برای رسانه ها تبدیل شده است.
منصور ارضی پیش از این نیز با تشبیه محمد باقر قالیباف به عمر سعد و تهمت هایی به هاشمی رفسنجانی خبر ساز شده بود. اینگونه اظهارات این مداح موجب شده تا وی نتواند چند سالی به اجرای برنامه در بیت مقام معظم رهبری بپردازد و صداوسیما نیز در سال های اخیراز پخش صوت و تصویر وی جلوگیری کرده است.





و اما دست گلی دیگر از منصور ارضی:
احمدی نژاد مرتکب مکروه شده است
منصور ارضی، پیش از سفربه مشهد نیز نسبت به برخی از موضع‌گیری‌های اخیر علیه رییس‌جمهوری انتقاد کرده  و گفته بود: احمدی‌نژاد مظلوم است.
وی که در جلسه هفتگی زیارت عاشورا در حسینیه صنف لباس فروش‌ها سخن می‌گفت، با اشاره به انتقادات اخیر علیه احمدی‌نژاد به دلیل تاخیر در برکناری مشایی گفت: احمدی‌نژاد نهایتا مرتکب مکروه شده، اما برخی حرام انجام می‌دهند.
ارضی انتقادات اخیر از احمدی‌نژاد و ایجاد جو رسانه‌ای علیه رییس‌جمهور را در راستای تضعیف وی پیش از تنفیذ عنوان کرد. وی گفت: بنده خود نیز به احمدی‌نژاد درباره انتخاب مشایی انتقاد کردم، ‌اما این حق رییس‌جمهور است که همکاران خود را انتخاب کند.
ارضی انتقادات به استناد رییس‌جمهوری بر قانون اساسی در نامه اعلام کناره‌گیری مشایی به رهبر معظم انقلاب را وارد ندانست و گفت: این تاکید قانونی در یک نامه رسمی، با توجه به انتقاداتی که در زمینه عدم توجه به قانون مطرح می‌شود، به جا بوده است.
وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر ‌هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر ضرورت آزادی بازداشت شده‌های اغتشاشات اخیر، گفت: نباید زحمات سپاه، بسیج و ناجا در کنترل اغتشاشات تباه شود!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
درامد ماهیانه و مادام العمر سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:08 http://www.setmapi.com?rgm=abbas67set

بازاریابی و کسب درآمد:

تذکر بسیار مهم: برای ثبتنام در صفحه اصلی بر روی لینک بازاریابی کلیک کنید تا به صفحه ثبتنام بروید.فرم ثبتنام پایین صفحه است. در ضمن َشماره موبایلتان را درست بدهید چون با شما تماس میگیرند.


شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به صورت کاملا رایگان فعال نمایید و از روشهای ساده زیر، صاحب یک درآمد ایده آل اینترنتی شوید.
1. هر گاه یک مشتری توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ستمپی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.
2. به ازای هر آگهی دهنده که به سایت معرفی کنید 20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک آگهی، 180,000 ریال به سایت پرداخت کند، 20% آن (36,000 ریال) به حساب شما افزوده می شود.
3. به ازای هر نفر که توسط شما در بخش افزایش ترافیک عضو شود 20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت نام در بخش افزایش ترافیک، 160,000 ریال به سایت پرداخت کند، 20% آن (32,000 ریال) به حساب شما افزوده می شود.
4. با درج کدهای اختصاصی در سایت یا وبلاگ (به ازای هر کلیک بازدیدکننده ها بر لینک های ستاره دار 80 ریال دریافت می نمایید.)
5. مژده: به مناسبت بالابردن درآمدبازاریابان عزیزوجذب بازاریاب هر گاه یک کاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ستمپی شود و در بخش بازاریابی ثبت نام نماید و حساب خود را فعال کند 3000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.
6. مژده: به مناسبت تشویق و ترویج بازاریابی اصولی در ستمپی (درضمن ، روزعید(جمعه) هرهفته پاداش افزایش می یابد) هر گاه یک کاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی یکی از زیرمجموعه های سطح اول شما وارد سایت ستمپی شود و در بخش بازاریابی ثبت نام نماید و حساب خود را فعال کند 900 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.
7. مژده: به مناسبت ایام عیدشعبان وولادت ائمه(درضمن برای همنام های ائمه درروزهای معین 20000ریال عیدی درنظرگرفته شده است) در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 5000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.


حمید رضا جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41

این وبلاک بسیار عالی و آگاهی دهنده است
ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد