ایران یکی از خریداران بزرگ گندم آمریکا

جایی برای اظهار نظر باقی نمانده است. خبر نه چندان کوتاه رویترز و آمار ها و ارقام ها بیانگر همه چیز است و اجازه هرگونه اظهار نظری را از بلاگر سلب می کند. باقی آمار را نیاوردم چون می دانستم شما هم مثل من سر درد می گیرید:

در پی کاهش شدید تولید داخلی ، ایران در فصل جاری به یکی از خریداران عمده گندم آمریکا تبدیل شده است.
ایران برای نخستین بار ظرف 26 سال گذشته برای وارد کردن بیش از یک میلیون تن گندم آمریکا ثبت نام کرده است. ارزش این محموله حدود 350 میلیون دلار تخمین زده می شود.

دولت نهم گفته است که انتظار دارد امسال 4 تا 6 میلیون تن گندم از خارج وارد کند.

معامله گران گندم می گویند ایران علاوه بر یک میلیون تن گندم آمریکایی، یک و نیم میلیون تن گندم از کانادا، یک و نیم میلیون تن از دریای سیاه و یک میلیون تن گندم از اروپا خریداری کرده است.

گفته شده ایران همچنین درحال مذاکره برای وارد کردن 500 هزار تن گندم از استرالیا است.

دولت آمریکا تجارت تقریبا همه انواع کالاها با ایران به جز فرش، میوه های مغزدار، خشکبار و خاویار را ممنوع می کند. با این حال استثناهای دیگری بر این ممنوعیت تجاری وجود دارد که شامل کمک های انسان دوستانه، دارو و مواد غذایی می شود.

نتیجه گیری اخلاقی: ... !!!   یا حق

بعد نوشت : ۱) اخیرا تهدید شده ایم به هک . اگر مثل کلبه قبلی هکمان کردند آدرس جدید متعاقبا اعلام خواهد شد. دولت مهر ورز است و اجاره نشینی و هزار و سی و دو دردسر.

۲) کامران جان اگر اجازه بدهی ایمیلت را ایجا بگذارم که بعضی ها بفهمند از روی استت و ام اس ان و میبو(www16.meebo.com)  چجور می شود آی دی طرف را پیدا کرد. همه فکر می کنند خودشان مخ کامپیوترند اما انصافا در عرصه فناوری یک دانه ای و دردانه.

3) بعدا می گویم. اگر خیلی جوش آوردم

نظرات 14 + ارسال نظر
شنگول خان مذبذب باشی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:12

خانوم محترم نظر من خنده نداشت که واسه ی من آدمکی می ذاری که نیشش بازه.
این مساله هیچ ربطی به غیرت نداشت و نیازی به غیرت نمی بینم. نکته ای بود صرفا اخلاقی که با این تفاسیرو شواهد و قرائن موجود٬ سرکار علیه بیشتر نیازمند اون هستید.

و اما آقا محمد جواد وقتی که این مطلب رو گذاشتی یاد سخنان آقای جنتی در پشت تریبون نماز جمعه تهران در ۲ - ۳ سال اخیر افتادم که می گفت: ملت شریف ایران بدونن که ایران در بحث گندم به خودکفایی کامل رسیده.
خیلی واسم جالب بود وقتی که سخنان امام مبنی بر اینکه: ایران وقتی به فلاکت دنیوی و اخروی رسیده باشد دست گدایی به سمت امریکا دراز می کند٬ رو از VOA می شنیدم.

تلفیق این دو موضوع در نوع خودش بی بدیله و تکمیل این مباحث با مطلب تو که نور علی نور می شه.

راستی تو رو تشویق می کنم به دیدن فیلم مستند شعبده ی شیطان که درباره ی پیامبران و امامان دروغینه. از دستفروشیها می تونی تهیش کنی. صحنه هایی از اون رو هم آنونس وار در یوتوب می تونی تماشا کنی. متاسفانه این فیلم برای پارساله نه چندین سال پیش. وقتی که در قسمتهایی از این فیلم اشاره به پرستش یه بزغاله در شرق ایران رو داره یاد این آیه میفتم:
افلا یرون الا یرجع الیهم قولا و لا یملک لهم ضرا و لا نفعا ...
آیا این گوساله پرستان نمی نگرند که آن گوساله هیچ حرف و اثری و هیچ خیر و شریبه آنها عاید نمی ساز؟ و هارون هم پیش از آنکه موسی باز آید به آنان گفت: ای قوم، این گوسالهاسباب فتنه ی شما گردیده است و محققا آفریننده ی شما خدای مهربان است. پس ما پیرو من شوید و امر مرا فرمان برید.

حال ببین که آیا این مصیبتهایی که بر سر ما می رود منصفانه هست یا نیست؟
خدا رو شکر که تا الان خداوند عذابش رو برای ما نفرستاده. و می دونی که در هر عذاب تر و خشک با هم میسوزن. مثل اکثر عذائب حق بر اقوام گذشته و حال.

مونا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:16 http://parchineaseman.blogfa.com

ایشالا در چند ماه دیگه فرش، میوه های مغزدار، خشکبار و خاویار هم از آمریکا وارد می کنیم. به امید خدا.... نگران نباش به این مرحله هم می رسیم...ان شاالله....با پشتکاری که مموتی داره این امر به زودی محقق می شود.

شنگول خان مذبذب باشی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:50

در آستانه ی هفته ی دولت

این فیلم مهران مدیری برای ۱۵ سال پیشه.
http://www.youtube.com/watch?v=9aJzPOl-rE4
حتما ببینش. شاید طول بکشه ولی جالبه حتما ببینش.

این هم اظهار نظر آقای صفار هرندی :
وزیر ارشاد :هیچ‌کس اجازه‌ کودتای فرهنگی نخواهد داشت/ در این 30 سال یک فیلم هم در باره عدالت ساخته نشده/ دولت مسجدمحور است زیرا مساجد طبق روایات، پایگاه و مقر اصلی امام زمان میباشد
http://www.peykeiran.com/iran_news_body.aspx?ID=52773

اینم جالبه ۱۱ ایرادی که برو بچه های نهضت آزادی به احمدی نژاد گرفتن و به مجلس تحویل دادن.
نهضت آزادی ایران خواستار بررسی عدم کفایت احمدی نژاد در مجلس شد

نهضت آزادی ایران خواستار بررسی عدم کفایت احمدی نژاد در مجلس شد

ولی از همه ی اینا بگذریم محمد جواد من اومده بودم تو رو از سیاست جدا کنم. خودمم افتادم باز دوباره توش.
اگه می شه بری سراغ یه سری از مطالب دیگه. مثلا از دنیای شعر بگی یا مثلا از ورزش بگی یا یک کتاب رو معرفی و نقد بکنی. هرچند دارم به این موارد نگاه می کنم انگار یه جورایی همشون با سیاست ربط پیدا می کنن. ولش کن همون کار خودتو ادامه بده.
علی علی


شنگول خان مذبذب باشی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:52

محمد جواد یه مطلب برات می ذارم اگه تونستی یه سر برو پیش این علامه ی بزرگوار و از محضر ایشون کسب فیض کن. من ایشون رو چند ساله که می شناسم. استاد دکتر سید محمد حسینی قزوینی. کاری هم با حکومت نداره و فقط و فقط به دین می پردازه. البته با دید روشن و بسیار علمی و منطقی.

متن کامل مناظره دکتر حسینی قزوینی و مولوی عبدالمجید مرادزهی + فایل صوتی
http://www.shia-news.com/ShowNews.asp?Code=87051901

مونا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 20:11

آقای شنگول خان من اصلا با شما نبودم.
من کاری به نظرات شما ندارم. محمد جواد؛ برادر من خودش جواب شما را داد.
مسئله غیرت هم به چیز دیگری ربط دارد!!! موضوع وبلاگ خودم است. در هر صورت شما نباید نیاز به غیرت را تشخیص بدهید.

شنگول خان مذبذب باشی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:37

محمد جواد در بحبوحه ( بحبوحه رو اینطوری می نویسن نه بهبوهه) بازیهای المپیکیم. یاد 4 سال پیش افتادم که حسین رضازاده روی سن وزنه برداری اومد و چند مدال رو برای ایران به ارمان آورد. وقتی که آمد ایران یه ماکسیما از پارس خودرو یه زانتیا از سایپا یه سریر از ایران خودرو و یه دستگاه خونه از بانک تجارت گرفت. فرداش رفت پیش مقام رهبری و ایشون هم رضازاده رو تکریم کرد. توی پهلوان پهلوانان چند سال پشت سر هم به این عنوان نایل اومد و هادی ساعی در حالیکه شایسته ی این عنوان بود، از این عنوان به دور ماند و چه بهتر.
حالا داشتم فیلم رقص رضازاده در یه مراسم رو می دیدم فیلم چفیه انداختنش کنار رهبر و فیلم یا ابالفضل گفتنش. فیلم غرور و نخوتش رو فیلم تبلیغاتش رو ...
خیلی واسم جالب بود عاقبت مفت خوری رو. حقا که باد آورده رو باد می بره.
این عناوین باد آورده بود و هیچ تلاشی پشتش نبود این آقا قبلا توی اردبیل میل لنگ این ور اون ور می کرد بعدا شد جهان پهلوان. خب با اون هیکل اراده می کرد می تونست دو تا تنه درخت جوان و تنومند رو از زمین بلند کنه.چنان خودش رو می گرفت که انگار تونسته دنیا رو فتح کنه. آخر عاقبتشم این شد.
اما این ساعی بدون هیچ ادعایی اومد و وا قعا قلب ملت رو شاد کرد. خدا اون رو واسه این ملت حفظ کنه.
http://www.youtube.com/watch?v=TzgW0uZ_MvI
فیلم رقص رضازاده
فیلم مستندش از یوتوب
http://www.youtube.com/watch?v=ZG4CdYEpZpw&feature=related

شنگول خان مذبذب باشی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:28

خیلی خصوصی و محرمانه
تو اون آیدیای شومینه ات نظر گذاشتم اگر هموناست که فبها.
اگه با آی دی دیگه چت می کنی برو به آدرس زیر
http://mohammadjavadagha.blogfa.com/
و آی دیتو برام بذار.

آیدیتو بذار و زمانایی که آن می شی رو تو پیام بذار. می خوایم با هم یکم بگپیم.
نه قصد هکتو دارم نه قصد چیز دیگه. من کار بد رو با کار بد جواب نمی دم.
بیا فقط با هم یکم صحبت کنیم از روزگار از سیاست از هرچی که تو بگی.
فقط بیا چون منتظرتم.
راستی یادتم باشه که احدی از این مذاکره ی ما با خبر نشه چون اونوقت می شه 2 تا کار بد.
علی علی

شنگول خان مذبذب باشی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:43

خصوصی
محمد جواد پس چرا نیومدی؟
بیا دیگه. پس چرا نیومدی. بابا منتظرتما.
اگه آدیات همون شومینه هاست که بیا بگو چه زمانهایی بیکاری با هم بچتیم
اما اگه آیدیت چیز دیگه است خب به همون آدرسی که گذاشتم آیدیتو بذار ادت می کنم با هم می شینیم چت می کنیم. پایه ای؟
بیا دیگه مگه نمی خواستی منو بشناسی. بیا با هم یکم گپ می زنیم. تو بگو من میگم.
اکی؟ پس بیایا منتظرتم.

محمد حسین نجاتی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:18

سلام شامورتی
من حسین نجاتی نیستم محمد حسین نجاتی هستم خوبه من جواد رفیع پور لینکت کنم زود مینویسی محمد حسین نجاتی این یک دستور است .
با مطالبت خیلی حال کردم .نمی دونستم دستی در جفنگ نویسی داری .جفنگ هاتو تو برنا میخونم به جفنگ های من هم سر بزن بیبین چی جوریه .

شنگول خان مذبذب باشی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:26

بازم خصوصی
آقا محمد جواد عزیز پس چرا نمیای تو که گفتی می خوای منو بشناسی.
بیا دیگه بیا بچتیم.
خب بیا من آی دیمو می دم
msmd08@yahoo.com
من همیشه آنم.
بیایا منتظرتم.

امیر یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 http://www.otuban.blog.co.uk

بابا خبر!!!!!
تیمت امروز چی کار میکنه؟!!
پس حسابی معروف شدی که تهدیدت میکنن به هک یا جناب وزیر میخواد ازاله ی وبلاگت کنه؟!!!؟

امیر یکی از بچه ها عکس من و با داش محمود دیده بود
می گفت تو که رفیقشی چرا پشت سرش بد میگی
من هیچی بش نمی گم . تو جوابشو بده!!!
تیممون هم که ری...
وزیر که هیچ ... نمی تواند بکند
هرچه فحش دارید بر سر کردان بزنید!!!

ستاره یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 http://bargrize3tare.blogfa.com/

سلام
اگه خواستی لینکم کن.
میشناسی اگه یه ذره فکر کنی...!
نشناختی بگو بیام کمک...

امیر سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 http://www.otuban.blog.co.uk

کدوم عکس به ما هم نشون بده!!
جواب طرف رو هم خدا داده

ملیحه چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:19 http://roozno.blogfa.com

می بینم که فالب تهی کردی برادر !!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد