خان بابا رییس جمهور می شود!

لطف رفقا تمامی ندارد در حق خان بابا که ! ما هم دیدیم روی رفیق را زمین زدن چون خنجر از پشت بستن است . هر چند که توفیر ندارد پشت و رویش . لکن اجابتی در کار انداختیم و «بله قربان» ی قباله شان کردیم . از قرار معلوم باید ۱۰ امر نخست در زمان ریاست جمهوری ام را بنویسم. کسی که خان بابا را پشم گوسفند هم حساب نیاورده است تا کنون ... ما هم به صدارت اعظمی قناعت می کنیم و بسم الله یی بالا می اندازیم و آستین تا می کنیم و یا علی می گوییم و آغاز می کنیم عشق را :

 

1 _ من باب کسب آراء در مقام صدارت اعظمی  نخست کاندیدای بلدیه تهران می شوم .

 

2 _ پایتخت را عوض می کنم . دار و دسته مان را بر می داریم و راهی شیراز یا شهر کرد یا خوانسار یا مراغه یا یه جهنم دره دیگری می شویم به جز تهران .

 

3 _ هفته ای یک بار نشست می گذارم با ۱۰۰ اقتصاددان. یعنی ما هم آره ! اما مگر گله سگ دنبالم گذاشته اند تا گوش سپارم به اراجیفشان .حرف مفت می زنند و اسمشان را گذاشته اند «اقتصاد دان». پدر مرحوم من هم می داند اوضاع خراب تر از این نقل هاست .

 

4 _ می دهم گردن بزنند این گشت های ارشاد را . هر چقدر از ملوک السلطنه نفرت داشتیم در عهد رضا خان ... به همان سهم نفرت دارم از این بی پدر ها .

 

5 _ در سخرانی سالانه ام در سازمان ملل لابی می کنم تا چند نور افکن اضافه بر سازمان روشن کنند روی صورتم تا نورانی تر جلوه کند .

 

6 _ پایم را می نهم روی دم شوروی و داعیه تحریف تاریخ می کنم . تز ادا خواهم کرد که دست شوروی و نازی ها اندر یک دیگ بوده و هیتلر هم صهیونیستی بیش نبودهاست  که با کشور های اسلامی چون مالزی .. مراکش .. عربستان ... مالزی و مالزی روابط حسنه داشته.

 

7 _ من باب رونق اقتصادی مملکت یحتمل می دهم شلوار پاچه گشاد ساسون دار با ران های چسبیده و چروک و سنگ شور و رادو شور و دوبر شور و پشت کش دار تعبیه کنند تا جهانی شود شلوارم و هر روز شلوار صادر کنیم به اروپا.

 

8 _ می دهم به این عریضه نویسان روبروی ریاست جمهوری دفتری ... کمپی ... آفتاب گیری  ... چیزی بدهند که اذیت نشوند بندگان خدا !!!

 

9 _ به تمامی شهرستان ها با جمعیت بالای ۲۳ نفر مملکت سرکی می کشم . چند مزیت نهفته است در این امر . الف ) آب و هوایی عوض می کنیم . ب) طعم خوشایند غذاهای محلی مزه می کند زیر زبانمان . ج)  سوار هلیکوفتر می شویم برای بار نخست د ) آسفالتی هم می کشیم در خیابان ها و چند عریضه هم مهر می کنیم از برای مردم.

 

10 _ از تاریخ منثور مربوط به ۳۰ سال بعد از انقلاب عبرت می گیرم و سعی می کنم چند ماه مانده به پایان دوره ام فرار کنم از مملکت . چرا که می دانم کشته خواهم شد به دست مردم .

نظرات 9 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 22:02

بدین وسیله این دفترچه که زیر نظر فرنگستونیها است تا اطلاع ثانوی پلمپ می شود تماما
و
نویسنده منور الفکر آن به 30 سال خدمت دولت کنون وادار می شود

تا

عبرت سایرین شود که هر چه این بلاد کفریها می گویند و حتی اگه درست بود تکرار نکنند

بدیون وسیله به اطلاع می رساند بنده بند ۲۰۹ زندان اوین را به خدمت مقدس سربازی ترجیح خواهم داد
و
از هیچ مشی و گروه و جناحی خط نمی گیرم
تا
حقایق بیان شود در این دفترچه

امضا محفوظ
نویسنده نیمچه منورالفکر

مونا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 22:55 http://parchineaseman.blogfa.com

من باشم
فرمان می دهم تمامی جوونک هایی که شک می کنندت به قداست این نظام محکوم شوندت به پوشیدن آن کاپشن های کذا تا ابدالدهر... تمام دخترهای کره خاکی را بر آنها حرام اعلام می کنم تا دیگر هوس گرفتن زن هم نکنندت.می دهم خدمت سربازی را در بند۲۰۹زندان اوین بگذرانندت.ردشان می کنم زیر تیغ جراحی پلاستیک تا شمایلشان را همانند محمود خوشگله بسازندت.و از این قبیل شکنجه هایی به اشد درجات...


پ .ن :دقت کردی آخر فعلاش ‌ت می ذاره؟مثلا میگه:گفتندت

تلاش بیهوده می فرمایید
دو سال پیش خودم می پوشیدم از آن کافشن ها
دوستان همی می خواندند برایم: خوشگلا باید برقصن

م. معراجی (عکاس) سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:02 http://qom-barax.blogfa.com


جالب بود دوست عزیز. یه فکری هم جهت سروسامان دادن به وضع طایفه عکاس ابتیاع فرمایید تا عکاسان آماتور در ایران هم به وضع و سامانی برسند و از برکات دولت ملوکانه بهرمند شوند

شکیر سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 http://www.otuban.blog.co.uk

ایول!!
سلام به هرچی آدم با معرفته عزیز ممنون از اقدامت
عالی بود مثل همیشه

رزا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:48

۱)من هیچوقت دلم نمیخواد رئیس جمهور بشم
۲)البته اگه جمع کثیری ازم خواهش کنن میشم!
۳)اولین کاری هم که میکنم اینه که یه جایه دیگرو میکنم پایتخت(شاید یه روستا)
۴)دومین کار اینه که شخصا مق * ام مع * ظم رهب * ری رو ترور میکنم!
۵)بعدش هم خودمو خلاص میکنم
۶)با این کار 80میلیون آدم رو راحت کردم!!!
۷)حیف که مونث میباشم!
۸)اینجانب محتاج دعاست!
۹)اللهم صل علی محمد و آل محمد
۱۰)فعلا...

رزا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:56

۱)من هیچوقت دلم نمیخواد رئیس جمهور بشم
۲)البته اگه جمع کثیری ازم خواهش کنن میشم!
۳)اولین کاری هم که میکنم اینه که یه جایه دیگرو میکنم پایتخت(شاید یه روستا)
۴)دومین کار اینه که شخصا مق * ام مع * ظم رهب * ری رو ترور میکنم!
۵)بعدش هم خودمو خلاص میکنم
۶)با این کار 80میلیون آدم رو راحت کردم!!!
۷)حیف که مونث میباشم!
۸)اینجانب محتاج دعاست!
۹)اللهم صل علی محمد و آل محمد
۱۰)فعلا...

مونا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:44

خصوصیه.تاییدش نکن.
خدمت داداشی محترم
تازه نمی خواهید زن بگیرید و در آن پست دقیقا ۴بار حرف از زن گرفتن کردید؟!!دقیقا ۴بار.(تازه اگه بخوام بدبین باشم می تونم نتیجه بگیرم می خوای ۴تا زن بگیری)مگر دستم بهت نرسد...
یه چیزی نگو که فردا پس فردا توش بمونی آخه.
امیدوارم هیچ وقت تو زندگیت مشکل پشکلی نداشته باشی.مخصوصا پشکلی!

پ.ن: نامردی اگه عروسیت خبرمون نکنی.


ترانه ی خلقت چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 http://rezahabibi.com

به نام خدا

بگو: کیست که از آسمان و زمین به شما روزی میدهد؟ یا کیست مالک گوشها و چشم ها؟ و کیست که زنده را از مرده و مرده را از زنده بر می آورد؟ و کیست که تدبیر امور میکند؟ حتمآ خواهند گفت: خدا.
بگو: پس چرا پرهیز نمیکنید؟ پس آن خدای یکتا پروردگار حقیقی شماست, و از حق که بگذری جز ضلال چیست؟ پس به کجا منحرف میشوید؟

کتاب آسمانی سوره یونس آیه 31 و 32

ایمان جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:17

آخ آخ ...تو روح هرچی گشت ارشادییه.یه مشت آدم عقده یی...نمی دونم با اینا چکار می کنن وچی تو گوششون می خونن که انقدر از ملت نفرت دارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد