می خواستیم زن بگیریم

همه چیز را می توانم تحمل کنم . تصورش را بکنید با پوتین های مزخرف سربازی و کچل کردن هم کنار آمده ام حتی . (!!!!!!!) اما فقط بله قربان گو نیستم این وسط . با وضعیت جاریه ، علی الظاهر قید دانشگاه را هم باید زد . کنکور را که افتضاح دادم به لطف سازمان سنجشی ها . باید در همان پادگان چپ راست کنیم و چپ و راست شویم.

دوستان اگر ندیدید ما را حلال کنید . چرا که پایم به پادگان برسد ، دیگر بیرون نمی آیم از آن خراب شده . با وضعیت شارلاتان واری من ، ۳۸ سال برایم اضافه خدمت می برند . اگر زندان نروم به جرم توهین به مافوق و کتک کاری در سربازخانه و ... و  این حرف ها ، خوب است به خدا . بله قربان گو نیستم تا قربانم هم لبیک نگوید به من .

چه آرزوهایی داشتیم برای خودمان . می خواستیم زن بگیریم تازه . گواهی نامه بگیریم . ماشین بخریم و یک دوری بزنیم در خیابان های پایتخت و بنزینش را ماه به ماه بفروشیم. می خواستیم بمانیم ببینیم این خط ۳ مترو و خط ۲ بی آر تی به کجا می رسد بالاخره. می خواستیم باشیم و یک ذره محمود جان را اذیت کنیم و کاریکاتور بکشیم و بخندیم . می خواستیم تازه جوانی کنیم . مثلا برویم مثل بچه آدم زن بگیریم یا اینکه زن بگیریم یا اینکه سفر تحقیقاتیمان به قطب جنوب را ok  کنیم . می خواستیم تونل توحید و برج میلاد و الحاق به  wto  و قضیه انرژی هسته ای و  ریاست دوره ای سازمان همکاری های منطقه ای را جشن بگیریم. می خواستیم چشممان به جمال رییس جمهور دهم منور شود و گوشمان به نوای نمایندگان مجلس نهم مزین . چه آرزوهایی داشتیم . تازه می خواستیم زن بگیریم مثلا. حالا باید اضافه خدمت بخوریم . ما که دانشگاه قبول نمی شویم به لطف سازمان سنجشی ها .   

نظرات 11 + ارسال نظر
مونا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 http://parchineaseman.blogfa.com

شما ما را از خجالت...
خ
ی
س
.
همین دو سال پیش بود که سازمان سنجشی ها مارا مرام کش کردند و ما با کله رفتیم دانشگاه!آن هم از نوع تهرانش! دلتان را نسوزانم ولی دانشگاه تهرانی بودن هم دنیای دارد بی بدیل!!
القصه...نگران نباشید.ان شاالله شما هم قبول می شوید.
با این حساب شما الان باید ۱۸-۱۹ سالتان باشد.نه؟
فکر نمی کنید کمی برای زن گرفتن دیر شده است؟؟؟
اووووهه کلی وقت دارید حالا....تازه تو این دوره زمونه به سربازا هم زن می دهند خیالتان راحت.

دلم را کباب کردید به خدا
هم من باب زن گرفتن ... هم در فقره دانشگاه
به سربازی با اوصاف من زن نمی دهند حاج خانوم

اکرم چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:08 http://otoboos.persianblog.ir

راستی چی شد اون تصمیمی که می خواستی بگیری؟!
جدی داری میری سربازی ؟ ْ

سمیه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:30 http://parchineaseman.blogfa.com

ااااااااااااااااااااااا گفتم از صبح هی خیس می شوم نگو این همسایه امان مونا خیس شده بود.......
یا

شاید ما هم از خجالت..

اشکال ندارد که فوقش 38 سال هم اضافه خدمت بخوری می شود 57 یا 58 سالت.... بعد تا اونموقع کنکور برداشته شده و به راحتی وارد دانشگاه میشوی.
تازه در این چند سال کارم داشتی
شرایط از این بهتر هم سربازی رفتی هم دانشگاه هم یک مرد پخته شده ای!!!

تازه یک چیز را فراموش کردید
وقتی ۵۸ ساله شدم و وارد دانشگاه ... پیر ترین دانشجو لقب می گیرم و کلی مشهور می شوم.
خورد و خوراکم هم که مجانی است و حالی می بریم و دم نمی زنیم. با وضعیتی که مواد گوشتی ۳۰ درصد و ماکارونی ۴۰ درصد گران شدند دوباره.
من با افتخار به سربازی می روم

علی جورابچی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:05 http://aliagha.blogfa.com

واقعآ میخواستی زن بگیری؟یادمه قبلنا عاقل بودی.

مگه خر کله ام رو ماچ کرده ؟

محمد امین ثامنی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 http://rangvarang.blogfa.com

سلام محمد جواد عزیز
اول صبح باعث شادی و مسرت ما شدی
هم بابت ابن مطلب هم بابت مطلب جناب نبوی
ممنون که به من سر زدی
خوشحال می شم این وب دوستی ادامه داشته باشه
موید باشی صاحبخانه رنگ وا رنگ

رزا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:27

۱-سلام
۲-دانشگاه قبول میشی
۳-اصلا دوس ندارم بعد از یه هفته که مطلبتو میخونم همه اش از آرزوهای ناکامت حرف بزنی
۴-......ا.....م.......ی........د........
۵-قالب جدید وبلاگت به شدت جذابه!
یه جورایی ادمو خوشحال میکنه!!!!
شاید بگی دختره خله،اما من گاهی با چیزای الکی خیلی ذوق میکنم.مثلا با بعضی رنگا به شدت حال میکنم.
مثل همین سیاه و سفید.
اون ۵خط حامل بالاش هم که دیگه توپه توپه!
فقط جای خنده دارش اینه که اون پسره که اون گوشه ست با اولین نگاه منو بدجور یاد اون پسره تو کلیپAin't it funny از جنیفر لوپز انداخت!!!!!!
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۶-رسما کنکوری شدم!
۷-من از هیچی ناراحت نیستم.واسه چی باید باشم؟
اگرم یه مدت نیستم لطفا واسه خودت خیال بافی نکن.
۸-من مطمئنم اگه پسر بودم اصلا از اینکه موهامو بزنم ناراحت نمیشدم.
آخه من به شدت تنوع طلبم،از هر نوعش!
۹-بازم مطمئنم من اگه پسر بودم هیچوقت زن نمیگرفتم!
۱۰-خدا رو شکر که پسر نیستم،ها؟!؟؟

سعیده پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 22:26 http://kaktoos55.blogsky.com/

در نا امیدی بسی امید است
زن هم میگیری جوان تازه آنوقت بله قربان گو هم می شوی شدید .....

دلیل اصلی زن نگرفتنم تا به حال هم همین است همشیره!!!!
عمری شارلاتان وار زندگی کردیم و بلکه قربان گو نبودیم هیچ وقت تا قربان هم لبیک نگوید به ما!

مفتی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:34 http://mofty.blogfa.com

د آخه جلو قاضی و ملق بازی؟
آره؟

هر کی ندونه من که می دونم اینا همش بهونس.
اگه بخوای می شه.

مث من.
هم زنمو گرفتم.
هم سربازی رفتم.
الانم سر پستم.

بعد از خدمت هم می خوام درسمو ادامه بدم.
اگه معدلم بالای ۱۸ شد شاید یه زن دیگه هم بگیرم.

سر صیغه خوندن نباید سخت گرفت داداش
اگه ۱۵ گرفتی یه دونه ایرانسلش رو می گیرم برات
بعدن تلاش کن تا ۳ تا دائم دیگه جور کنم .

ترانه ی خلقت جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 http://rezahabibi.com

به نام خدا

مردم را وقت حسابشان نزدیک شده و آنها همچنان در غفلت و بی خبری روی گردانند

کتاب آسمانی سوره انبیا آیه 1

نگار جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 http://negar5667.persianblog.ir

اول این که می بینم با دوستای ما می پریD:
مونا و سمیه رو می گم! هم دانشکده ای و دوستای خوب!
بعدم این که این قضیه ی زن گرفتن رو یه 50 دفعه دیگه هم می گفتی!
آهان امتحان رو نه بابا! اگه قبول شده بودم که نمی نوشتم! انشاءالله هفته ی بعد دوباره تلاشمان را می کنیم که با این قوانین منطقی بجنگیم!
کنکور رو هم نگران نباش! همونی که مونا گفت رو موافقم!
سربازی خوش بگذرد(این را بدون طعنه و کنایه یا نیشخند گفتم)

اول اینکه تک پر نیستیم سرکار علیه
دوم اینکه دوستان وبلاگی خوبی هم هستند برای من . سلام برسون.
سوم اینکه : د همین می شه جوونای مردم می رن معتاد می شن سیگاری می شن دیگه ؟ می گیم زن می خوایم مسخره می کنن ملت؟
چهارم اینکه : تلاش گزاف نکنید خانم ! اگر قرار بر قبول شدن بود همین بار مهر یک ساله می خورد بر گواهی نامه تان . از ندیم خوانده اند در گوشمان زن ها را چه به رانندگی؟
پنجم اینکه : حالا که این طور شد یه عمری انگ سرباز فراری می خورم و پام رو تو نظام وظیفه نمی زارم. اوهوووم

نگار جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:55 http://negar5667.persianblog.ir

خیلی تند میری هاااااا!
اولا وقتی دفعه ی بعد با ماشید آمدم شهریاران مجبور می شید حرفتان را پس بگیرید!
دوم این که گواهینامه ها 1+4 ساله هستند. نه 1 ساله. یعنی دیگه احتیاجی به نمدید نیست!
سوم این که اصلاً من کی گفتم زن نگیر؟! من گفتم چرا 100 دفعه می گی؟! به جای حرف زدن برو کار می کن! یعنی همون به جای 100 بار گفتن 1 بار عمل کن!
تازه منم که اون جمله ی آخری رو در کمال دلسوزی گفتم! اصلاً به من! خوش نگذره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد