اورژانس اجتماعی قبلا هم افتتاح شده بود!

آقای وزیر رفاه ببخشید ها، اما شما چه چیزی را افتتاح ثبت جهانی کردید ؟ فعالیتی که از چندین سال قبل افتتاح شده بود چه نیازی به افتتاح داشت آیا ؟

آنچه در مورد اورژانس اجتماعی شنیدیم مداخله ای غیر کارشناسی بیش نبود. وزیر رفاه محترم تنها با افزودن 50 دستگاه خودرو (درکل کشور) به این مجموعه نه تنها به سازمان بهزیستی هیچ کمکی نکرد، بلکه زمینه بروز مشکلات جدیدی را فراهم آورد .

اصلا باب شده است در مملکت ما که یک چیز را شانزده بار افتتاح کنند. بیش از همه در مجموعه مدیریت شهری. یادمان شهدای فداییان اسلام را که یادتان هست؟ فقط یک مجسمه بود و آبنمایی در کنارش. قریب به 3 بار افتتاح شد در شهرداری.

حالا واقعا وزیر رفاه چه چیزی را افتتاح کرده؟ شما فکرش را بکنید برای اورژانس اجتماعی با همین تعداد دستگاه محدود 300 مددکار و روانشناس مورد نیاز است که  به کار گیری همین افراد هم مورد غفلت قرار گرفته است.حالا نمی گویند گیریم طرحی که وجود داشت را دوباره کلید زدیم . نباید در بوق و کرنا کنیمش دیگر. 

درست مانند طرح سوخته شهرداری که مددکار شهر را افتتاح کردند و توسعه آن با وجود تامین اعتبار به 5 منطقه تهران محدود شد. انجمن علمی مددکاری هم رضایت داده بود که به صورت رایگان به این طرح نظارت کند تنها برای اجرای مطلوب آن . خوب مبرهن است که گندش در می آمد دیگر...

با این اوصاف ما هم در همین راستا وبلاگ دورنگار را برای بار دوم افتتاح می کنیم . امید است با استعانت از خدای باری تعالی در این راه موفق باشیم.

نظرات 12 + ارسال نظر
یادداشت های دو دانش اموز دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:00 http://2baby.blogfa.com

مرسی

اکرم دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:04 http://otoboos.persianblog.ir

مطالبت عالی بود.
راستی می خواستم برام لیست تمام کسایی که این پالیزدار پته شون رو به آب داده برام بفرستی با اتهاماتشون.
ممنون

سعیده دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:56 http://kaktoos55.blogsky.com/

ای آقا....آنوقت این بودجه همیشه نداشته مملکت صرف چی بشه ؟

ثریا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:51 http://siraia-a.persianblog.ir

سلام وبلاگ پر محتوایی دارید با مطلب روز زن آپ کردم
موفق باشید

الهام دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:50

دائم با خودم فکر می کنم این مطالب چه ربطی به روحیه محمد جواد داره، شایدم من خوب نمی شناسمت.

شاید هم هردو

رزا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:41

افتتاح مجدد(!!!)وبلاگت رو تبریک میگم!!!
یه چیزی:
احساس میکنم این روزا هوا یه کم آفتابی شده...
اگه همینطوره که خدا رو صدهزار مرتبه شکر ، اگرم نه ....(من امیدوارم هم چنان،این تنها کاریه که ازم بر میاد)
***
آفتابی باشی....



هوای تابستون ما هم ابریه همشیره

ترانه ی خلقت دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 22:28 http://rezahabibi.com

به نام خالق یکتا

آیا کسانیکه کافر شدند پنداشتند که میتوانند به جای من بندگانم را سرپرست بگیرند؟
ما جهنم را برای پذیرایی کافران آماده کرده ایم

و چه بسیار نسل هایی را که پیش از آنها هلاک کردیم آیا کسی از آنها را میابی یا کمترین صدایی از آنها میشنوی؟

کتاب آسمانی سوره کهف و مریم آیات 102 و 98
__________________________________________________________

دیگر دوستانی که تمایل دارند آیات برای ایشان هم ارسال شود اعلام کنند.

در صورت تمایل جهت دریافت آیات از طریق یاهو, این آی دی را ادد کنید
ketabe_aasemani

ایمان سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:04

بلاگت عالیییییییییییییییییییه!!

جعفر تکبیری سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:41 http://www.divaneh.blogfa.com

آقا کاری فوری باهات دارم. رو به موتم... می خوام حلالیت بطلبم... یه شماره ازت دارم اما هرچی می گیرم می گه تماس غیر ممکن. تو که پول نداری قبض موبایلت رو بدی غلط می کنی موبایل می خری... دی
جان ممد تیز بزنگ که کارم خیلی فوریه

شهرزاد پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06

خوب حدالاقل یه اخم و تًخمی چیزی میفرستادی.این بد تر بود از همشون به مولا

شهرزاد پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:25 http://sayeeeeee.blogfa.com

از دیروز هر قدر تلاش میکنم برات کامنت بذارم به طرز مشکوکی غیب میشن. اما اگار الان درست شد.
عزیز من در حالی که ما هر روز جشن پیروزی هسته ای میگیریم و باز هم میبینیم خالی بندیه شما از وزیر رفاه این مردک جلمبور چه انتظاری داری؟؟؟؟؟
در ضمن خوشحالم که یه دوست مشترک داریم.

مونا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:34 http://www.parchineaseman.blogfa.com

من خیلی وقت است گیر کرده ام
فقط گاهی فراموش می کنم گیر کردگی ام را!

شما چقد تند تند آپ می کنید!!آدم دو روز نمیاد کلی عقب میوفته.هرچند وظیفه شرعی اخلاقی و انسانی مان است که هرروز سر بزنیم.کم کاری از ماست...

قلمتان در طنز عالیست.کلی خندیدم.البته از نوع تلخش!
کلا پایه طنزم در حد دکترا.

اجازه هست سنجاقتان کنم به برگه وبلاگمان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد