درخواست وام!

 

بسمه تعالی

ریاست محترم صندوق قرض الحسنه ـ بانک ـ موسسه مالی و اعتباری ....!
با سلام
اینجانب «محمد جواد رفیع پور» شاغل به شغل شریف روزنامه نگاری، در اثر سیاست های نادرست دولت نهم در عرصه فرهنگی، نیاز مبرم به شش میلیون ریال(به عدد ۶۰۰۰۰۰۰ ریال) وام قرض الحسنه پیدا کرده ام. امیدوارم با درخواست من موافقت کنید.
                                                                        با سپاس
                                                                           امضا

نظرات 4 + ارسال نظر
مفتی اعظم یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:07 http://mofty.blogfa.com

سلام
قبل از تحریر:
اولا یه جوون پشت کنکوری(تو که امسال قبول بشو نیستی) شش میلیون پول می خواد واسه چی؟
دویما کی گفته شغل روزنامه نگاری شریفه
سیما سیاست های نادرست دلت نهم چه ربطی داره؟تو دولت هشتم گر و گر پول به پات می ریختن؟

حین التحریر:
دنبالت می گشتم.به امیر زنگ زدم.اونم ایرانسلت رو نداشت.یهو دیدم کامنت گذاشتی.شاد شدم.
فوری فوری فوری یه زنگ به من بزن.ایشالا مشتری پیدا شده.

بعد از تحریر:
قضیه دوشنبه چیه؟
قهوه خونه.
اگه برمک جان میاد من میام هاااااااااااا

شاه داماد دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:56

بیچاره آدمای متاهلی مثل من ،چند روز دیگه که صابخونه جوابم کنه چه گلی سرم بگیرم...

شاه داماد دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:00

بیچاره آدمای متاهلی مثل من ،چند روز دیگه که صابخونه جوابم کنه چه گلی سرم بگیرم...

نانا سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:50

همه ی حرفات از سر خوشیه همین

خوشی ؟ ههه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد