فاش می گویم و از گفته خود دلشادم

...

پ ن ۱:چقدر سخت است چند ماه دوری از دنیای خبر.آن هم بالاجبار.

پ ن ۲:شروع دنیایی متفاوت عزمی راسخ می خواهد. دخول به ورطه ای که دوست نداریش به هیچ وجه... 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:20 http://www.otuban.bolg.co.uk

ازت ممنونم انشاالله سال بعد عکس تو رو هم بذارم من امید دارم تعداد سلحشورهایم به ۳۱۳ برسه

رزا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 20:14 http://www.yek-nafar-bishtar.blogsky.com/

میدونی همین الان به چه نتیجه ای رسیدم؟
اینکه در وبلاگ تو من کاملا بی ربط به موضوع نظر میدم!!!!!!
اما این به این معنی نیست که مطالبتو نمیخونم!
پس دو موضوع بی ربط دیگه دارم برات(!!):
کامپیوتر برای چت • چت روم برای کاربران جدید • دختر 10 عدد برای پسران بیکار • پول کارت اینترنت باید بدهیم • پول تلفن جدا • و دیگر هیچ

احمدی نژاد در سال 1392 : من شریف! بزرگ شدم! من نه استاندار بودم ، نه شهردار و نه رییس جمهور ... من اشتباهی بودم

-----------
ببخش...!
پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد