ستاد انخاباتی در BRT

حکما کارمی کند مغز مردم ما. خداییش سیاست مداران ما مبتکر ترین اند در دنیای بی پدر و مادرشان . یک چشمه اش را ببینید در تبلیغات انتخاباتش شان... این انتخابات کلٌ یوم چیز خوبی می باشد... نقدا سطح فرهنگ ملت را بالا می برند این نمایندگان و کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری. در آخرین فقره مصوبات انتخاباتی سبز نشینان میدان بهارستان، با ممنوعیت چاپ پوستر تبلیغاتی، آخرین تیر نماینده ها هم به سنگ خورد و درس عبرتی شد برای انتخابات ریاست جمهوری دولت دهم. آقایان هم رو آوردند به کانون های  اجتماعی ... نمونه اش ... والا نمی دانم... مثلا همین اتوبوس های بی آر تی خودمان که سمبل حمل و نقل اروپایی است به خیالشان. جایی که سخت ترین کار دنیا به پیدا کردن یک سر سوزن جا برای ایستادن ختم می شود و غیر ممکن ترین چیزهم نفس کشیدن در زیر دست و پای جمعیت... یک وقتی دست کم نگیرید... یک پا تریبون سیاسی است برای خودش... کم خرج ... تاثیر گذار... زیبا ... جادار .. مطمئن.امکان ندارد سوار یکی از اتوبوس های قرمز رنگ شهاب خودرو شده باشید و تحلیل های هر چند سطحی سیاسی مردم به گوشتان نخورده باشد. بعضی از نکات هم که در عمق مطلب نهفته . یک جفت ذهن کنجکاو می خواهد و روحیه تحلیل گری. همین! مثلا وقتی آن پیر مرد عبوس خمیده با عصای عهد قجری اش پا را روی پله نه چندان هم سطح اتوبوس گذاشت و گفت:«گور بابای پدر سگتون عوضیا... با این بی آرتی ، می آرتیتون... ملت و الاف کردن تو ایستگاه ها مرتیکه های (...)» من می توانستم عمق فعالیت ستاد رایحه خوش و عشقش به احمدی نژاد را حس کنم. یا وقتی آن جوان شیک پوش که توی صف طولانی ایستگاه چهارراه ولی عصر ایستاده بود و می گفت:« مردم باید توی دعوای این دو تا بسوزن... اون می گه من اتوبوس نمی دم... این میگه منم خط می زنم... حالا بی آر تی هم زده... اما اون اتوبوس نداده... من و شمام اینجا باید تو سرما قندیل بزنیم»... فهمیدم که نگاه متجددانه اش ، چقدر ریزبینانه به قضایا نگاه می کند و  چه خوب می تواند وظیفه اش را در ستاد انتخاباتی عمو باقر قالیباف اجرا کند. این روز ها هر حرفی که دورو برتان زده می شود همین رنگ را دارد. همین بوی تزویر و پول و وعده های کاذب را ازشان بلند می شود. بی خیال حرف ها باشید لطفا. خودم و خودتان را عشق است...!

نظرات 5 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 http://FIROOZE.BLOGFA.COM

سلام و ممنون از اینکه به من سر زدید. از سرمایه خیلی وقته که بیرون اومدم چون حق التحریرها رو خیلی دیر پرداخت میکنند .در حال حاضر جای ثابتی کار نمیکنم .اما دنبال یک کار نیمه وقت هستم.
بدرود دوست عزیز

راحله چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:10 http://zorvan.tk

سلام ! ممنون بابت لینک . خدایی انتظاری نداشتم ! از بابت کامنت داداش کوچیکه هم ممنون !!!! من هنوز به اون هدف بزرگه فکر می کنم حتی !!!

الهام چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:25 http://www.elhamsaleh.blogfa.com

جواب:اول برای خود شیرینی. دوم برای التذاذ بصری.

راحله پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 http://zorvan.tk

سلام ! چرا ای میل نداره این وبلاگ . چرااااااااااا ؟

علی رضا پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:09 http://alireza77.blogfa.com

سلام ! به روز شدم . خیالت راحت می ریم جام جهانی . مطمئن باش چون با کاستاریکا صفر - صفر کردیم از سوریه دو تا گل می خوریم ... ( خنده )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد